اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگزاری مسابقات اسب‌دوانی در شب/ کاهش فقر حرکتی اولویت ورزش همگانی گنبدکاووس

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم چراغانی کردن و ایجاد روشنایی در مجموعه سوارکاری این شهرستان، گفت: می‌توان با هدف جذب گردشگر بیشتر بعد از پایان کرونا مسابقات اسب‌دوانی را در شب برگزار کنیم.

برگزاری مسابقات اسب‌دوانی در شب/ کاهش فقر حرکتی اولویت ورزش همگانی گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، امان‌قلیچ شادمهر امروز در جریان بازدید از اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس و دیدار با رئیس این اداره با اشاره به اینکه جایگاه واقعی گنبدکاووس در حوزه ورزش باید به همگان معرفی شود، اظهار کرد: باوجود اینکه بخش عمده‌ای از قهرمانان ملی، بین‌المللی و المپیکی استان گلستان متعلق به شهرستان ما هستند اما در شان و جایگاه گنبدکاووس به ورزش این شهرستان توجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه امروزه ورزش همگانی به عنوان یکی از محورهای توسعه نشاط اجتماعی مطرح است، افزود: از رئیس اداره ورزش و جوانان انتظار داریم برنامه مدون خود را در حوزه توسعه‌محور با هدف ورزش همگانی و سلامت کاهش فقر حرکتی، برنامه‌های تفریحی و فراغتی در سطح شهرستان ارائه کند.

نماینده مردم شهرستان گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اداره ورزش و جوانان می‌تواند در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان به بهترین شکل ممکن نقش ایفا کند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های زیربنایی نیز در حوزه توسعه ورزش قهرمانی در رشته‌های مختلف به ویژه رشته‌های پر مدال و پر ظرفیت در گنبدکاووس نیز باید تدوین شود.

شادمهر با اشاره به خاطراتی از دوران طلایی ورزش گنبدکاووس در رشته‌های مختلف از جمله فوتبال، بسکتبال و بسیاری از ورزش‌های دیگر مضاف بر والیبال و سوارکاری، ادامه داد: نباید بگذاریم سایر رشته‌های ورزشی به بهانه توجه به والیبال و سوارکاری مورد بی‌توجهی قرار بگیرند.

وی با ارائه پیشنهادی مبنی بر ایجاد روشنایی و چراغانی کردن پیست اسب‌دوانی شهرستان گنبدکاووس برای برگزاری مسابقات در هوای خنک شب، تصریح کرد: این اتفاق می‌تواند به زیبایی هر چه بیشتر و جذب توریست نیز کمک شایانی کند.

نماینده مردم گنبدکاووس با تاکید بر لزوم تهیه لیست پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی شهرستان گنبدکاووس، گفت: اتمام این پروژه‌ها با اعتبارات استانی و ملی قابل تحقق است که این مهم را از طریق اداره کل ورزش و جوانان و وزارتخانه متبوع پیگیری خواهم کرد.

گفتنی است حجت‌الله یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گنبدکاووس نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های این اداره در طی مدت مسوولیت وی بر لزوم حمایت و همکاری همه ظرفیت‌های اجرایی، قانونی و مدیریتی شهرستان برای توسعه ورزش تاکید کرد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول