اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ارائه خدمات اداری منوط به استفاده از ماسک شد

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با اشاره به الزام استفاده از ماسک برای کارمندان و حضور در اجتماعات این شهرستان، گفت: هر گونه ارائه خدمات اداری نیز منوط به استفاده از ماسک توسط ارباب رجوع است.

ارائه خدمات اداری منوط به استفاده از ماسک شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، بیماری کرونا که از ابتدای اسفندماه عملا به مهم‌ترین خبر در سطح کشور و متعاقب آن در شهرستان گنبدکاووس تبدیل شده بود در اواخر اردیبهشت رفته رفته بساط خود را از شهر گنبدکاووس جمع می‌کرد که به ناگاه با بی‌مبالاتی و بی‌توجهی بخشی از مردم و رفع همه محدودیت‌ها بدون ضابطه و تدبیر موج دوم این بیماری در این شهرستان آغاز و هر روز بر تعداد بیماران کرونایی افزوده شد تا اینکه بیمارستان‌های این شهرستان از این بیماری پر شدند.

به همین منظور دومین جلسه فوق‌العاده ستاد مقابله با شهرستان گنبدکاووس در یک هفته اخیر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با حضور مسوولان دولتی و قضایی این شهرستان برگزار شد.

* ممنوعیت برگزاری عروسی و عزا در گنبدکاووس

فرماندار شهرستان گنبدکاووس بعد از ظهر امروز در این نشست با اشاره به افزایش تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان، گفت: متاسفانه شاهد هستیم که با وجود همه تلاش‌ها و اعمال محدودیت‌ها تعداد افراد مبتلا به این بیماری افزایش یافته که ما را به شدت نگران این موضوع هستیم.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه به همه مدیران این نکته را تاکید می‌کنم که اجرای مصوبات و محدودیت‌های ستاد مقابله با کرونای شهرستان باید اولویت نخست آنها باشد، اظهار کرد: مصوبات ستاد مقابله با کرونای برای اجرا و توجه به آن است نه فقط مکتوب شدن در صورتجلسات و به همین علت قطعا با بی‌توجهی به این مصوبات برخورد خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه از امروز استفاده از ماسک در همه ادارات، نهادها و مراکز تجمع شهرستان گنبدکاووس الزامی است، خاطرنشان کرد: مدیران و پرسنل ادارات بدانند از فردا هرگونه ارائه خدمات به مردم عزیز منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک خواهد بود.

* ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزاداری در شهرستان گنبدکاووس

فرماندار شهرستان گنبدکاووس از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم عروسی و عزاداری در این شهرستان خبر داد و گفت: این تصمیم به دلیل شیوع بالای بیماری کرونا و شیب تند صعودی تعداد مبتلایان و افراد بستری در شهرستان گنبدکاووس است.

کریمی با اشاره به نقش موثر و بی‌بدیل رسانه‌ها، سمن‌ها و پویش‌های مردمی شهرستان در کنترل بیماری کرونا در موج اول شیوع آن، تاکید کرد: از همه این عزیزان می‌خواهیم که در این برهه حساس نیز مجددا به کمک دولت و دستگاه‌های اجرایی بیایند.

* برخورد قضایی با بی‌مبالاتی مدیران در برابر کرونا

دادستان شهرستان گنبدکاووس نیز در این نشست با انتقاد جدی از بی‌توجهی برخی از ادارات نسبت به اجرای وظایف قانونی و اخلاقی خود در قالب ستاد مقابله با بیماری کرونا، افزود: همه مدیران بدانند که در مقابل این خطر همگانی مسوول بوده و باید نسبت به اجرای وظایف خود به صورت جدی وارد میدان شوند.

سید خسرو خلیلی با تاکید بر اینکه قطعا با مدیرانی که در اجرای وظایف خود کوتاهی کنند برخورد قضایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: مدیران شهرستان فقط نباید در جلسات نشسته و مصوبات ستاد را استماع کنند بلکه باید با جدید بر اجرای این مصوبات نظارت کرده و در مسیر کنترل بیماری با هرگونه تخطی از مصوبات به صورت جدی برخورد کنند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید تمام ظرفیت‌های خود را برای کنترل و ریشه کن کردن این بیماری خطرناک به کار ببندند، ادامه داد: همه ما مردم و مسوولان باید در این شرایط حساس و تاریخی خود را در قبال جامعه و سلامت آن مسوول بدانیم.

گفتنی است بیمارستان‌های پیامبر اعظم (ص) به عنوان مرکز ثقل ارائه خدمات به بیماران کرونا شرق گلستان و بیمارستان‌های تامین اجتماعی، شهدای 12 دی و مطهری گنبدکاووس نیز در مسیر ارائه خدمات به بیماران کرونایی فعال هستند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول