اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

خیز خیبر برای صعود به لیگ یک

تمرینات تیم خیبر از 19 خرداد ماه آغاز شده است تا برای شروع دوباره لیگ دو و 5 بازی باقی مانده تا پایان فصل به آمادگی کامل رسیده و بعد از چند سال به لیگ یک فوتبال ایران بازگردد.

خیز خیبر برای صعود به لیگ یک

ولی الله خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: پس از شیوع  بیماری کرونا در کشور و استان تمام فعالیت‌های تیم خیبر خرم‌آباد تعطیل شد.

وی با بیان اینکه تمرینات تیم خیبر خرم‌آباد بر اساس مصوبه هیئت دولت از 19 خردادماه آغاز شده است، افزود: بر اساس برنامه لیگ دو تمرینات تیم برای بازی‌های باقی مانده به شکل جدی‌تر پیگیری می‌شود.

 رئیس هیئت فوتبال لرستان بیان کرد: مسابقات لیگ دو در دو گروه برگزار می‌شود که از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و برنده بازی تیم‌های دوم گروه‌ها به مسابقات لیگ یک صعود می‌کنند.

خسروی با اشاره به اینکه تیم خیبر در رده دوم گروه خود قرار دارد، تصریح کرد: فاصله امتیازی با تیم اول سه امتیاز بوده و با توجه به بازی‌های پیش رو احتمال صعود مستقیم به لیگ یک زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در پنج بازی پیش روی در دو مسابقه میزبان هستیم و در سه مسابقه دیگر خیبر در خارج از خانه به مصاف حریفان می‌رود.

رئیس هیئت فوتیال لرستان گفت: از این پنج مسابقه چهار بازی در مقابل حریفانی است که امید چندانی به صعود ندارند و در نتیجه امیدواریم بتوانیم با صعود به لیگ یک شادی را به میان هم استانی‌های خود بیاوریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول