اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اجرای طرح اوقات فراغت در تمامی مراکز فرهنگی هنری خراسان رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ‌و نوجوانان خراسان رضوی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی و اجرای طرح اوقات فراغت کانون در تمامی مراکز فرهنگی هنری استان خبر داد.

اجرای طرح اوقات فراغت در تمامی مراکز فرهنگی هنری خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره ساز با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‌ها و برنامه‌های تابستانی به دو صورت حضوری و مجازی آغاز شده، اظهار کرد: طبق شیوه‌نامه ارسالی از سوی معاونت محترم فرهنگی کانون کشور و همچنین با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد کرونا، از تاریخ پنجم تیرماه ۱۳۹۹ کار ثبت نام کودکان‌ونوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری استان آغاز شده است و این فرآیند تا ۱۵ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: کودکان و نوجوانان می‌توانند با انتخاب کارگاه‌های مختلف و متنوعی از قبیل شعر و قصه، نوشتن خلاق، اریگامی، خوشنویسی، داستان‌نویسی، عروسک‌سازی ضمن مراجعه به سایتkpf.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی هم‌چنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پس از بازگشایی مراکز، متقاضیان عضویت درکانون علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه می‌توانند از هشت فعالیت کتاب‌محور رایگان مانند معرفی و بحث و نقد کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیایی و اقوام، سرزمین، آشنایی با احادیث و مهارت‌های خوب‌شنیدن و خوب‌گفتن را استفاده کنند.

زره ساز فعالیت‌های کارگاه‌های تابستانی را ۶۲ فعالیت اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در دوره‌های متنوع و مختلفی از قبیل دوره‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن( حال خوش زندگی) تا انواع زیر مجموعه‌های هنرهای تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، قصه‌گویی، عکاسی، چرتکه بهره‌مند شوند.

گفتنی است: مهلت ثبت‌نام فعالیت‌ها و عضویت در مراکز کانون پنجم تا پانزدهم تیرماه است و علاقه‌مندان دوره‌های مجازی برای ثبت‌نام باید از این تاریخ به نشانی kpf.ir و متقاضیان شرکت در دوره‌های حضوری می‌توانند به مراکز کانون مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 70061

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول