اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

3 امتیاز ارزشمند نساجی در یادگار امام / فکری : خیال‌مان از بابت بقا راحت شد

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد و نساجی موفق شد در یادگار امام تبریز تراکتور سازی تبریز را یک بر صفر شکست داد و سرمربی نساجی درباره این برد می‌گوید؛ خیال‌مان از بابت بقا راحت شد.

3 امتیاز ارزشمند نساجی در یادگار امام / فکری : خیال‌مان از بابت بقا راحت شد

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی| لیگ برتر فوتبال کشور بعد از ماه ها تعطیلی کرونایی، بدون حضور تماشاگران  و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سر گرفته شد و تیم‌ها در شهرهای مختلف کشور به میدان رفتند.

تیم نساجی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در تبریز در برابر تراکتورسازی قرار گرفت و موفق شد با گل دقیقه سه حسین زامهران میزبان قدرتمند و مدعی اش را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند را از این دیدار را از آن خود کند.

تک گل این دیدار و تیم فوتبال نساجی در این دیدار روی حرکت دیدنی علی شجاعی که از سمت چپ انجام شد به ثمر رسید. این بازیکن با حرکت از سمت چپ و ارسال توپ به درون محوطه جریمه تراکتور فرصت خوبی را برای حسین زامهران ایجاد کرد و این بازیکن هم دروازه تراکتور را باز کرد.

با این نتیجه و سه امتیاز ارزشمندی که توسط نماینده مازندران کسب شد، نساجی ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از ماشین‌سازی در رده نهم جدول قرار گرفت. تراکتور نیز با ۳۷ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

در این دیدار تیم تراکتورسازی با ترکیب محمدرشید مظاهری، رضا اسدی، ساسان انصاری، میثم تیموری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، احسان حاج‌صفی، میلاد فخرالدینی، مهدی تیکدری و سعید مهری به بازی آمد.

هم‌چنین در ترکیب تیم نساجی علیرضا حقیقی، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، حامد شیری، سیدمحمد میری، حسین ماهینی، حسین زامهران و محمدعرفان، علی‌اصغر عاشوری، محمدمهدی نظری، علی شجاعی،  معصومی بازی کردند.

سرمربی نساجی: خیال‌مان از بابت بقا راحت شد

محمد فکری بعد از برتری یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در تبریز، در نشست خبری اظهار کرد: خدا را شکر که در بازی سنگین امروز سه امتیاز را کسب کردیم. باید از تیم داوری تشکر کنم که در مجموع بازی را کنترل کردند و اشتباهی هم نداشتند. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند. می‌دانستند کسب این سه امتیاز در تبریز چقدر برای ما اهمیت دارد.

او خاطرنشان کرد: خیلی زود به گل رسیدیم. این موضوع کار ما را سخت کرد. تیم تراکتور فشار زیادی را روی دروازه ما ایجاد کرد. خوشبختانه ما فضای لازم را به این تیم ندادیم و باز هم در نیمه اول موقعیت‌هایی برای افزایش تعداد گل‌مان داشتیم. با این حال کم دقتی بازیکنان اجازه زدن گل‌های بعدی را نداد.

سرمربی نساجی با بیان این که تیمش در نیمه دوم به تیم میزبان موقعیتی نداد، گفت: حریف چند موقعیت شوت‌زنی داشت که با درخشش علیرضا حقیقی دروازه تیم ما بسته ماند. خدا را شکر می‌کنم که اگر تعداد گلمان هم زیاد نبود، سه امتیاز را کسب کردیم. شاید با این سه امتیاز خیال‌مان از بابت بقا در لیگ راحت شد. ان‌شاءالله در هفته‌های آینده امتیازهای بعدی را هم کسب کنیم و خودمان را بالاتر از رده نهم یا دهم جدول ببریم.

فکری در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی می‌کرد بازیکنان خارجی تراکتور در این دیدار غیبت کنند؟ گفت: فکر می‌کردیم چند بازیکن غایب باشند. امروز هم در مجموع تراکتور فوتبال خوبی بازی کرد اما نساجی فضای لازم را به رقیب نداد. فکر می‌کنم تراکتور بازیکنان خوبی دارد که نگرانی این تیم را از غیبت چند بازیکن برطرف می‌کند. جای طرفداران پرشور تیم تراکتور خالی بود.

سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد با کاهش ویروس کرونا، هر چه زودتر خبرنگاران و هواداران به ورزشگاه‌ها بازگردند.

فکری همچنین درباره رویکرد تیمش در این دیدار اظهار کرد: وقتی به گل زودهنگام می‌رسید، طبیعی است که از گل زده خود دفاع کنید. البته این موضوع باعث شد تیم ما زودتر عقب بکشد و دفاع کند. برنامه ما این نبود که صرفا دفاع کنیم. این فشار تراکتور بود که تیم ما را عقب بود.

به گزارش فارس، با این نتیجه تیم نساجی مازندران ۲۶ امتیازی شد و بالاتر از ماشین‌سازی در رده نهم جدول قرار گرفت. تراکتور نیز با ۳۷ امتیاز در رده سوم جدول باقی ماند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول