اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در ایلام

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام گفت: از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) ۳۵ هزار بسته معیشتی جهت آسیب دیدگان کرونا در ایلام توزیع می‌شود.

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر ایلام در نشست شورای استانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) ، گفت: از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) ۳۵ هزار بسته معیشتی جهت آسیب دیدگان کرونا در ایلام توزیع می‌شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات و خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) و بنیاد اجتماعی احسان از نحوه برگزاری و اجرای مرحله اول رزمایش ابراز خرسندی کرد و افزود: تداوم اقدامات ویژه ستاد، در ارتقای سطح معیشت اقشار محروم استان را خواستارم.

امام جمعه شهر ایلام در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: بنیاد اجتماعی احسان در استان با توجه به تورم بالا و وجود مشکلات معیشتی مردم به ویژه در وضعیت کنونی که بیماری کرونا ایجاد کرده می‌بایست کمک‌های معیشتی را برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در نظر گیرد.

توزیع سهمیه اقلام معیشتی به صورت تدریجی

وی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از التهاب و آرامش بازار سهمیه اقلام معیشتی استان به صورت تدریجی بین نیازمندان توزیع شود.

محمدکریم رحیمی دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان امام( ره) نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی و انجام مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، بسته‌های پروتئینی در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: به منظور حفظ آرامش بازار و جلوگیری از التهاب احتمالی، سهمیه استان با تاخیر یک هفته‌ای و به صورت تدریجی تامین می‌شود.

توزیع 22 تن مرغ بین آسیب دیدگان از کرونا

دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان امام( ره) در ادامه از خرید 22 تن مرغ  خبر داد و گفت: این میزان به زودی بین شاغلین و کارگران صنوف و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

 وی سهمیه اقلام معیشتی بنیاد اجتماعی احسان در استان را ۳۵ هزار بسته اعلام کرد و افزود: در مرحله اول ۶ هزار بسته توزیع می‌شود که از این میزان کمک های معیشتی 3000 بسته جهت مشاغل آسیب دیده از کرونا در اختیار شورای اصناف، بازاریان ایلام قرار می‌گیرد، 400 بسته نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری اختصاص می‌یابد و مابقی صنوف نیز  هرکدام 200 بسته تعلق خواهد گرفت.

محمدکریم رحیمی ادامه داد: مابقی این کمک‌ها که 3000 بسته است نیز بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

لازم به ذکر است، در این نشست در  خصوص نحوه تقسیم سایر بسته‌ها در بین جامعه هدف و مناطق حاشیه شهر سهمیه شهرستان‌ها گروه‌های جهادی، سمن‌ها، خیریه‌ها، هیات‌های مذهبی و فعالین اجتماعی؛ بررسی‌های مقتضی معمول و تصمیم نهایی اتخاذ شد.

در  پایان این نشست، حکم انتصاب  محمدکریم رحیمی به عنوان دبیر جهادی در استان ایلام ابلاغ شد. 

انتهای پیام/ 970821/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول