اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری سارقان و زورگیران مسلح در دزفول

با دستور دادستان شهرستان دزفول و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان ۱۳ نفر از سارقان مسلح در دزفول دستگیر شدند.

دستگیری سارقان و زورگیران مسلح در دزفول

منصور محمدی خباز دادستان شهرستان دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در پی گزارش چندین فقره سرقت مسلحانه و زورگیری با دستور ویژه و پیگیری مستقیم دادستانی بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با همکاری یک تیم عملیاتی منسجم از مامورین اداره آگاهی، نیروهای بسیج مقاومت و سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک عملیات هماهنگ و ضربتی ۱۳نفر در قالب ۶ باند سرقت مسلحانه و زورگیری، سرقت به عنف طلاجات، کیف و موبایل قاپی، سرقت عنف موتورسیکلت و خودرو دستگیر شدند.

دادستان شهرستان دزفول گفت: در این عملیات افرادی که در ماه گذشته به نیروهای خدوم و جهادی حمله‌ور شده بودند نیز شناسایی و دستگیر شدند که بزودی پس از تکمیل تحقیقات، پرونده این سارقان جهت صدور حکم به دادگاه ارجاع خواهد شد.

محمدی خباز ادامه داد: متهمین در بازجویی‌های خود به زورگیری‌های مسلحانه خود در بلوار دانش، کوی آزادگان، مهر شهر و مطب پزشکان متخصص اعتراف کردند.

وی تصریح کرد: پس از بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمین، تجهیزات پزشکی سرقت شده از مطب پزشکان، ۴ دستگاه خودرو شخصی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، دو تیغه قمه، دو تیغه چاقو، قطعات خودرو و موتورسیکلت و موبایل کشف شد.

محمدی خباز بیان کرد: از هیچ برخورد قاطع و قانونی با هنجارشکنان و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم دریغ نخواهیم کرد.
 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول