اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

نمایشگاه کتاب مجازی سوره مهر دو هفته تمدید شد

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل انتشارات سوره مهر از تمدید دوهفته‌ای نمایشگاه کتاب این‌ ناشر در فضای مجازی خبر داد.

نمایشگاه کتاب مجازی سوره مهر دو هفته تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس، علی اسکندری مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل انتشارات سوره مهر از تمدید فعالیت غرفه مجازی سوره مهر با عنوان «انتهای راهرو ۲۷» به دلیل استقبال علاقه‌مندان خبر داد و گفت: این ‌نمایشگاه مجازی کتاب تا ۲۲ تیر تمدید شد.

وی افزود: نفسِ برگزاری این‌ طرح دسترسی هرچه بهتر و بیشتر طیف‌های مختلف مخاطبان به آثار این نشر است و به حمدالله برپایی غرفه مجازی کتاب به این ‌سبک و شمایل، تجربه جدید و یک‌ تحول اساسی در شیوه برگزاری نمایشگاه با اتکا به توان فضای مجازی است که باعث دسترسی یکسان برای عموم مخاطبان سراسر کشور به کتاب می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سوره مهر در ادامه گفت: با توجه به استقبال ویژه مخاطبان و درخواست‌های مکرر برای تمدید این‌ فرصت که هنوز تعداد زیادی از علاقه‌مندان به‌تازگی متوجه این ‌فرصت شده‌اند و کتاب‌های موردنظر را تهیه نکرده‌اند تصمیم بر این شد که فعالیت این‌غرفه مجازی ۲ هفته دیگر تمدید شود.

اسکندری در پایان گفت: این‌غرفه مجازی چنین امتیازاتی دارد؛ امکان بازدید سه بعدی از غرفه شبیه‌سازی شده سوره مهر در نمایشگاه کتاب، امکان خرید حدود ۲۰۰۰ عنوان کتاب چاپی و الکترونیک با تخفیف ۲۵ درصدی، ارسال رایگان کتاب با بسته‌بندی بهداشتی (به تهران کمتر از ۲۴ ساعت و شهرستان کمتر از یک هفته)، دریافت هدیه متناسب با مبلغ خرید، دیدار با نویسندگان هر شب ساعت ۲۱:۳۰، پخش زنده جشن امضا کتاب و...

غرفه مجازی انتشارات سوره مهر باعنوان «انتهای راهروی ۲۷» با بیش از ۲ هزار عنوان کتاب به نشانی http://۲۷.sooremehr.ir فعال است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول