اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

توضیحات وزارت نفت درباره اعطای سهمیه مازاد برای فروش مرزی فرآورده

وزیر نفت فقط اجازه مذاکره برای اعطای سهمیه مازاد فرآورده برای فروش مرزی را داده است و در صورت حصول نتیجه، اجرای آن صراحتا منوط به اخذ مجوز کارگروه محترم مقابله با تحریم‌های نفتی شده است.

توضیحات وزارت نفت درباره اعطای سهمیه مازاد برای فروش مرزی فرآورده

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت نفت در جوابیه‌ای به گزارش خبرگزاری فارس با عنوان «امتیازدهی زنگنه به نمایندگان مجلس یازدهم کلید خورد» توضیحاتی را ارائه کرد.

متن جوابیه به شرح زیر است:

معلوم نیست که بالاخره خبرگزاری فارس با استفاده از هر روش و ظرفیت غیرمتعارف و اقتضایی و در شرایط تحریم‌ها، برای افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی کشور موافق است یا قرار است در برابر اینگونه اقدامات وزارت نفت، کارشکنی و سنگ‌اندازی کنند؟ 

آنچه در پی‌نوشت وزیر نفت در هامش تقاضای دو تن از نمایندگان محترم شورای اسلامی که دلسوزانه با توجه به شناخت از منطقه خود با هدف استفاده از ظرفیت‌های این مناطق برای افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی ایران مرقوم شده، واجد هیچ رانتی نبوده و در شرایط حساس کنونی، فقط در جهت منافع ملی و با هدف افزایش صادرات فرآورده‌های نفتی ایران بوده است. 

در یادداشت وزیر نفت فقط اجازه مذاکره داده شده و در صورت حصول نتیجه، اجرای آن صراحتا منوط به اخذ مجوز کارگروه محترم مقابله با تحریم‌های نفتی شده است. 

انتظار می‌رود که این رسانه‌ها، به جای دامن زدن به دعواهای سلیقه‌ای و جناحی و بازی کردن در زمین تحریم‌کنندگان، از کور کردن مسیرهای مویرگی برای صادرات هم که مورد توجه وزارت نفت است، دست بردارند. 

واقعیت این است که ما در شرایط جنگی به سر می‌بریم و در اوج چنین جنگ تمار عیار اقتصادی، باید از فرماندهان مظلوم این جنگ در سطح مختلف حمایت کرد، نه اینکه با تهدید و ارعاب، جسارت و ریسک‌پذیری را از ایشان گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول