اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

فراخوان بنیاد رودکی به گروه های هنری منتشر شد/رونمایی از مجموعه آثار هنری رضوی در این تالار

رونمایی مجموعه آثار هنری رضوی با حضور مسئولان و هنرمندان سه شنبه ، 10 تیرماه در تالار رودکی برگزار می شود. علاوه بر این فراخوان بنیاد رودکی در عرصه نمایش و موسیقی به گروه های هنری نیز منتشر شد.

فراخوان بنیاد رودکی به گروه های هنری منتشر شد/رونمایی از مجموعه آثار هنری رضوی در این تالار

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم مجموعه نمایشنامه های رضوی، آلبوم آواهای رضوی ایران زمین و کتاب منتخب آثار جشنواره عکس رضوی رونمایی می شود.

این مراسم سه شنبه، 10 تیر ماه ساعت 10/30 صبح در تالار رودکی به نشانی خیابان حافظ، بلوار استاد شهریار، تالار رودکی برگزار می شود.

*فراخوان بنیاد رودکی به گروه های هنری

بنیاد رودکی برای اجرا در تالارهای خود به گروه های هنری فراخوان داد.

با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا و اعلام دستورالعمل اجراهای صحنه ای، این بنیاد برای آغاز اجراهای موسیقی و نمایش از گروه های هنری دعوت کرد.

سالن مجموعه برج آزادی، تالارهای وحدت، رودکی، حافظ و فردوسی تحت نظارت بنیاد رودکی است و پروتکل های بهداشتی مصوب و اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا درآنها اجرا می شود. در دستورالعمل اجرایی سالن های بنیاد رودکی رعایت فاصله اجتماعی و تب سنجی مخاطبان قید شده است. همچنین حداکثر 5 درصد ظرفیت سالن ها در هر سانس عرضه می شود.

با توجه به شرایط جاری و در راستای حمایت از گروه های هنری در اجراهای موسیقی و نمایش، برگزاری این رویدادهای هنری با ارائه تسهیلاتی در هزینه تالارها همراه است.

*اختتامیه نمایشخانه برگزار شد

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی تئاتر خیابانی نمایشخانه همزمان در تهران ـ بوشهر و 9 استان کشور از طریق ویدئو کنفرانس ساعتی پیش برگزار شد.

این مراسم در تهران با حضور قادر آشنا (مدیرکل هنرهای نمایشی)، زهرا عابدینی (معاون مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی)، سامان خلیلیان (مدیر کانون تئاتر خیابانی)، سیروس همتی (نماینده هیئت‌داوران) و برگزیدگان... در بوشهر با حضور مجید خورشیدی (معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار)، محمد مظفری (مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر) و جهانشیر یاراحمدی (دبیر جشنواره) و چند تن از برگزیدگان برگزار شد. همچنین برگزیدگان استان‌های مختلف در محل دفتر امور اجتماعی استانداری‌ها به شکل همزمان و از طریق ویدئوکنفرانس جوایز خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول