اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

ضرورت ساماندهی کودکان کار و تکدی گران شهر فردیس

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: ساماندهی کودکان کار و جلوگیری از تکدی گری از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری فردیس در دستورکار خود قرار داده و دراین راستا خواستار کمک و همیاری سایر نهادها هستیم.

ضرورت ساماندهی کودکان کار و تکدی گران شهر فردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، سید حسن افتخاریان در حاشیه نشست کمیسیون تلفیق که ظهر امروز با حضور معاون دادگستری البرز،  فرماندار و مدیران دستگاه های ذیربط شهرستان در صحن شورای شهر فردیس برگزار شد، از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت پیشگیری از جرم دادگستری استان البرز خبر داد و گفت: این انعقادنامه در ۷ ماده وظایف هر یک از طرفین را مشخص کرده است.

رئیس شورای شهر فردیس بیان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی  همه افراد  در خصوص عدالت اجتماعی و  پیشگیری از جرائم مسؤولند و شورای اسلامی نیز در راستای  کمک به اقدامات پیشگیرانه و کاهش جرائم، نسبت به   تخصیص ساختمان به پزشکی قانونی و مشاوره طلاق اقدام کرده است.

وی افزود: شورای اسلامی  شهر با تصویب طرح‌ها و لوایح در حوزه اقدامات پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تمامی امکانات موجود را  در خدمت مردم قراردهد.‌
 
 رئیس پارلمان شهری فردیس همچنین گفت: در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه از جمله رفع اطاله دادرسی، کاهش ورودی پرونده ها و غیره همکاری و هماهنگی شهرداری در خصوص اجرای برنامه های مشترک با معاونت پبشگیری به ویژه  در حوزه  پیشگیری از طلاق، ساماندهی کودکان کار،  آموزش مهارت های زندگی ، ارتقای آگاهی های عمومی و غیره خواهد بود.

وی افزود: همچنین ساماندهی کودکان کار و جلوگیری از تکدی گری از جمله اقداماتی است که مدیریت شهری فردیس می‌تواند در اجرای آن با همکاری دستگا‌های دیگر نقش موثری را ایفا کند.

افتخاریان در بخش دیگری از سخنانش به انتشار کلیپی با عنوان  بدخورد بد شهردار فردیس با کارگران واکنش نشان داد و گفت: کلیپ منتشر شده  هیچگونه ارتباطی با شهردار فردیس ندارد و مربوط به شهردار یکی از شهرهای اقماری در چند سال گذشته است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول