اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  سایر حوزه ها

اولین کارگاه آموزشی مجازی سامانه نگهداری و تعمیرات تجهیزات تاسیساتی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

کارگاه آموزشی مجازی سامانه نگهداری و تعمیرات تجهیزات تاسیساتی در دانشگاه‌ها، به همت دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم برگزار می‌شود.

اولین کارگاه آموزشی مجازی سامانه نگهداری و تعمیرات تجهیزات تاسیساتی در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، کارگاه آموزشی مجازی سامانه نگهداری و تعمیرات تجهیزات تاسیساتی در دانشگاه‌ها، به همت دفتر نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، دوشنبه نهم تیرماه سال جاری، با حضور محمدتقی نظرپور، معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران دفاتر طرح‌های عمرانی و دبیران شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود.

نظرپور با بیان اینکه به لحاظ وجود سرمایه‌های بالای تجهیزات تاسیساتی در دانشگاه‌ها، نگهداشت و به‌روزرسانی روش‌های نگهداری و تعمیر در دانشگاه‌ها از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد، اظهار داشت: مخاطبان کارگاه آموزشی مذکور مدیران دفاتر طرح‌های عمرانی و دبیران شورای راهبری مدیریت سبز دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری می‌باشند.
به گفته وی روش‌های غیر علمی نگهداری موجب افزایش استهلاک و بالارفتن هزینه‌ها می‌شود و وجود نظام هدفمند و سامانه‌های مربوط به حوزه نگهداری، دانشگاه‌ها را به سمت نگهداری و تعمیر پیشگیرانه و پیشگویانه سوق می‌دهد که سالانه موجب صرفه‌جویی مبالغ بالایی از بابت افزایش طول عمر تجهیزات و کاهش هزینه‌های جاری می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول