اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

صیادان بوشهری در تیراندازی گارد ساحلی عربستان آسیبی ندیدند

مدیر روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: صیادان بندر رستمی این شهرستان در حادثه تیراندازی نیروهای گارد ساحلی کشور عربستان سعودی آسیبی ندیدند.

صیادان بوشهری در تیراندازی گارد ساحلی عربستان آسیبی ندیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، اردشیر یاراحمدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات تیراندازی به شناور صیادی در خلیج‌فارس از سوی گارد ساحلی عربستان اظهار داشت: صیادان بندر رستمی شهرستان تنگستان برای صید 10 روز عازم سفر دریا شدن؛ با توجه به اینکه این صیادان برای ماهیگیری مجبورند مسیرهای طولانی را طی کنند که این مساله ناشی از ضعف صیدگاه‌های استان است.

مدیر روابط عمومی اداره کل شیلات استان بوشهر با بیان اینکه برخی موارد ممکن است به دلیل جریان شدید آب قایق صیادان به مرزهای کشورهای همسایه کشیده شوند گفت: در این چند سال اخیر این مساله باعث شده تا مشکلاتی را به وجود آورد.

وی بیان داشت: در این اتفاق هم تورهای صیادان که در آبهای خلیج فارس پهن شده بود به علت جزر و مد و جریان شدید آب، این تورها به سمت کشور عربستان حرکت کرده بود و صیادان مجبور شدند برای جمع آوری آن به سمت مرز آبی با این کشور بروند که این اتفاق منجر به تیراندازی گارد ساحلی عربستان شد.

یاراحمدی با بیان اینکه در جریان این تیراندازی به صیادی آسیبی نرسید گفت: شناور حامل صیادان بندر رستمی شهرستان تنگستان به سلامت وارد آب‌های سرزمین ایران و لنگرگاه شدند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول