اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

غربگرایان داخلی به ‌فکر معیشت مردم و پیشرفت کشور نیستند

امام جمعه جیرفت گفت: مشکل غربگرایان داخلی، معیشت مردم و رفع تحریم‌ها و پیشرفت کشور نیست بلکه اینها با تفکر نظام اسلامی مخالفت دارند و آنها فریفته‌ زرق و برق غرب و آمریکا و دنبال آزادی‌های خودشان هستند.

غربگرایان داخلی به ‌فکر معیشت مردم و پیشرفت کشور نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت ‌لاسلام رضا سعادت‌فر ظهر امروز در خطبه نمازجمعه این شهرستان بعد از توصیه و سفارش به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در مواجه با فرامین ولی فقیه، بین دوستان ولایت، دو خط فکری وجود دارد، خط فکری اول کسانی هستند که فرمایش‌های رهبری را می‌شنوند و ولی فقیه را مرجع خودشان می‌دانند و ایشان را نائب امام زمان عج می‌دانند و اطاعت از وی را واجب شرعی می‌دانند. 

وی بیان داشت: خط فکری دوم کسانی هستند که صحبت رهبری را می شنوند، ولی فقیه را علی‌الظاهر دوست دارند و دم از ولی فقیه هم می‌زنند اما می‌گوین ولی فقیه کارشناس دینی است و در حوزه مسائل دینی صاحب نظر است اما در بقیه حوزه‌ها ما کارشناس هستیم یا اگر ولی فقیه در بقیه حوزه‌ها کارشناسی هست، ایشان یک کارشناس هست ما هم یک کارشناس هستیم و ما حرف ولی فقیه را می‌شنویم، مشورت می‌کنیم و اگر درست بود انجام می‌دهیم و اگر درست نبود انجام نمی‌دهیم.

سعادت‌فر ادامه داد: نگاه خط فکری دوم به ولی فقیه، یک نگاه کارشناس است. ایشان را بعنوان نائب امام زمان عج که حرفش حکم شرعی هست، نگاه نمی‌کنند و متاسفانه آنچه انحراف در طول تاریخ اسلام بر سَر جامعه اسلامی آمده است، از وجود تفکر دوم بوده است.


سعادت‌فر با بیان اینکه آمریکا حدود ۲۰۰ سال عمر دارد و در این مدت، ۷۵ سال به ظاهر ابرقدرت بوده و در این ۷۵ سال هیچ کشور یا قاره‌ای نبوده که از ظلم آمریکا در امان باشد، ابراز داشت: ظلم نسبت به حقوق بشر در درون کشور خودش، نسبت به سیاهپوستان و تبعیض اقتصادی به گونه‌ای که یک درصد مردم آمریکا صاحب ۹۹ درصد سرمایه‌های آمریکا هستند و کمک به رژیم طاغوت، منافقین، صدام، تحریم‌های ظالمانه، ترورهای ناجوانمردانه تا ترور حاج قاسم سلیمانی بخشی از جنایات آمریکا است و حضرت آقا بارها فرمودند که آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی تصریح کرد: حالا سرانجام برجام چه شد و کدام قطعنامه ضد ایرانی لغو شد؟ از کدام قطعنامه‌ جدید جلوگیری شد؟ متاسفانه اگر مسئولین هوشیار نباشند، وضع هسته‌ای ایران در حال برگشت به ۱۶ سال قبل است و علتش آن است که بعضی‌ها عوض بستن با خدا به فکر بستن با کدخدا بودند و عوض اعتماد به سخن ولی فقیه دنبال اعتماد به سخن غربی‌ها بودند.

وی ادامه داد: ما اطمینان داریم که پیش‌بینی‌های ولی فقیه زمان، محقق خواهد شد و به فضل اللهی آمریکا، از نقشه روزگار به زودی محو خواهد شد و آمریکایی‌ها با هسته‌ای، موشکی، علم، دانش و صنعت ما مشکل ندارند بلکه آنها با نظام اسلامی، الهی، مهدوی و حمایت از مظلومین عالم مخالفت دارند.

سعادت‌فر ابراز داشت: مشکل غربگرایان داخلی، معیشت مردم و رفع تحریم‌ها و پیشرفت کشور نیست بلکه اینها با تفکر نظام اسلامی مخالفت دارند و آنها فریفته‌ زرق و برق غرب و آمریکا و دنبال آزادی‌های خودشان هستند و شعار خدمت‌رسانی به مردم را به دروغ می‌گویند.

انتهای پیام/2655/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول