اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود

امام جمعه دیشموک گفت: از مسوولان می‌خواهیم نظارت بر بازار دیشموک بیشتر شود.

نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام مبنی بر حفظ جان در برابر بلایا و بیماری ها گفت: در بخش دیشموک کرونا وجود دارد و ممکن است  این بیماری به مرحله قرمز و خطر برسد.

وی افزود: دین مبین اسلام تاکید دارد که جان انسان ها و حفظ آن حتی بر عبادات هم مقدم است.اگر مردم دیشموک در خصوص رعایت فاصله گذاری اجتماعی،عدم برگزاری عروسی های آنچنانی و مراسمات ترحیم به دستورالعمل های بهداشتی  توجه نکنند وضعیت بخش دیشموک قرمز می شود.

راوند ادامه داد:جان عزیزان و هموطنان بایستی برای ما مهم باشد زیرا آسیب پذیری منطقه دیشموک به علت نبود امکانات بیشتر است.مسئولین جلوی مراسمات عروسی آنچنانی را بگیرند و تک تک ما باید این مساله کرونا را جدی بگیریم تا مشکلی در بخش دیشموک به وجود نیاید.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اهمیت فضای مجازی گفت:یکی از گرفتاری های امروز ما رواج تهمت و دروغ در فضای مجازی است؛ انسان باید تقوای لازم در فضای حقیقی را به فضای مجازی تعمیم دهد.

وی افزود: فضای بی در و پیکر مجازی که نظارتی از سوی مسئولین بر آن نمی شود نیاز هست تا خانواده ها خود کنترلی فضای مجازی را در دستور کار قرار دهند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و اینکه با دستمال کثیف نمی توان شیشه را پاک کرد و به مقابله با فساد برخاست گفت: در سال 1380 فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری جهت مقابله با فساد صادر شد ولی این فرمان بر زمین ماند.

وی افزود: برگزاری دادگاه اکبر طبری مفسد اقتصادی حوزه ریاست قوه قضائیه در بین مردم نقطه امیدوار کننده و امیدبخشی است که از ریاست قوه قضائیه به جهت این حرکت و مقابله با مفسدان تقدیر و تشکر می کنیم.

راوند ادامه داد: عدم عمل کردن به فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری باعث تکثیر طبری ها در کشور شده است و مسئولین قضائی بایستی دقت کنند که با دانه درشت ها مقابله کرد و جلوی خیانت اختلاس گران را بگیرند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به افزایش بی رویه قیمت اجناس در بازار گفت: بر بازار نظارتی نیست،عده ای احتکار می کنند که انتظار هست در استان کهگیلویه و بویراحمد مسئولان قضائی با محتکرین در بازار مبارزه کنند.

 

وی با اشاره به قطعنامه ضد ایرانی آژانس بین اللمی انرژی اتمی گفت: کشور ایران در حال حاضر پس از هشت سال از تعهد برجام بایستی بررسی کند که آیا برجام مفید بوده است یا نه؟

وی افزود: جریانات سیاسی و مردم درس بگیرند که آمریکایی ها اهدافی جز فشار اقتصادی بر مردم و زمینه سازی برای بازگشت به مذاکرات  ندارند.

راوند ادامه داد: مقام معظم رهبری چند سال پیش هشدار دادند که آمریکایی ها و غربی ها به تعهدات شان عمل نمی کنند و بر می گردند و به ریش شما می خندند.

امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به تنها راه نجات اقتصادی کشور گفت:جهش تولید،رفع موانع کسب و کار ،شناسایی عوامل اختلاس گر اقتصادی،عمل به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است.

وی با اشاره به نامگذاری هفته حقوق بشر آمریکایی از ششم تا دوازدهم تیرماه گفت: تیرماه ماه پر حادثه برای ملت ایران از سوی آمریکایی و مزدوران شان است.

راوند افزود: از جمله حوادث تیرماه می توان به ترور نافرجام مقام معظم رهبری،ترور شهید دکتر آیت الله بهشتی و هفتاد و دوتن از یاران و همرزمانش،ترور آیت الله صذوقی و هدف قرار دان هواپیمای مسافربری ایران با 290 مسافر توسط ناو آمریکایی نام برد.

امام جمعه دیشموک ادامه داد: سیاه پوستان 12 درصد جمعیت آمریکایی ها را تشکیل می دهند اما چیزی قریب به 40 درصد زندانی های آمریکایی ها سیاه پوستان اند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به جنایات و توطئه های آمریکایی ها علیه ملت ایران گفت:ترور شخصیت های انقلابی،تلاش برای برگرداندن رژیم منحوس پهلوی، تحریم های ظالمانه ،ترور سرداران رشید اسلام همچون حاج قاسم سلیمانی از جمله اقدامات خصمانه دولت آمریکا علیه ملت قهرمان ایران است.

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری حقوق بشر آمریکایی به شوخی زشت می ماند ، اینهایی که ئآدم می کشند و به زن و کودک رحم نمی کنند مدعی حقوق بشر هستند.

راوند ادامه داد: برخی ها تاریخ انقلاب اسلامی را تحریف نکنند و جای جلاد و شهید را عوض نکنند. در همین شهر خودمان در فضای مجازی انسان مشاهده می کند که  هنوز عده ای طرفدار غرب و ترامپ هستند.

خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به کارشکنی های آمریکایی در خصوص دارو و اقلام بهداشتی گفت: آمریکایی حتی اجازه ورود دارو جهت مداوای بیماران صعب العلاج را به کشور ایران نمی دهند ولی ادعای حقوق بشر می کنند و باید بدانیم و هوشیار باشیم که آمریکایی ها ضد حقوق بشر اند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول