اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مدافعان برجام شرایط امروز اقتصاد و مردم را ببینند

امام جمعه بابل گفت: برجام‌خواهان دائما وعده می‌دادند که مشکلات شما از بین می‌رود و اما در حال حاضر مردم چیز دیگری را مشاهده می‌کنند.

مدافعان برجام شرایط امروز اقتصاد و مردم را ببینند

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل اظهار کرد: معرفت بخشی یکی از کارکرد مهم دین است.

وی با اشاره به اینکه با سه امر جهاد، حج و نماز جمعه مخالفت نکنید، افزود: خدا را شاکریم که این نمازگزاران حضور در نماز جمعه را بر هر امر دیگری ترجیح می‌دهند و در شرایط سخت کرونایی با رعایت پروتکل‌ها در نماز جمعه شرکت می‌کنند.

امام جمعه بابل با بیان اینکه انقلاب اسلامی متکی به افراد و اشخاص نبوده بلکه مردمی است، با تقدیر از زحمتکشان دستگاه قضا تصریح کرد: انتظارات و جایگاه قوه قضائیه بر کسی پوشیده نیست، قوه قضائیه روند رو به ارتقایی بدست آورد، روندی که با ریاست جدید قوه قضائیه حجت‌الاسلام رئیسی بوجود آمد.

روحانی خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که قوه قضائیه جدی‌تر و با قاطعیت بیشتر در برابر مفاسد و دفاع از حقوق مردم از قبیل زمین‌خواری، جنگل‌خواری و وقف‌خواری  بایستد.

این مسؤول یادآور شد: انتظار جلوگیری از مفاسد دستگاه‌های دولتی و سلامت دستگاه قضا که انقلابی بودن آن در کنار انجام وظایف، بسیار مهم است می‌رود.

وی با اشاره به اینکه تظاهرات و اعتراضات مردمی از پدیده‌های مهم ایالات متحده است، افزود: این همان نشانه‌های فروپاشی است که رهبر معظم انقلاب فرمودند.  

امام جمعه بابل تصریح کرد: فراموش نمی‌کنیم برجام خواهان دائما وعده می‌دادند که مشکلات شما از بین می‌رود و اما در حال حاضر مردم چیز دیگری را مشاهده می‌کنند.

وی افزود: یکی از محققان گفته در مورد برجام باید کتابی نه برای افتخارآفرینی بلکه برای عبرت آیندگان نوشته شود.

روحانی گفت: کسانی که تصور می‌کردند از طریق مذاکره رفاه مردم فراهم می‌شود، خلاف واقع خیال می‎کردند، زیرا همین برجام وسیله‌ای برای فشار مردم شد، رهبر معظم انقلاب فرمودند که جهت رفع مشکلات این کشور، نباید دست را جلوی دشمنان دراز کنیم بلکه مشکل این کشور در داخل همین کشور و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی حل می‌شود.

انتهای پیام/86040/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول