اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آیت‌الله رئیسی مبارزه با فساد را از خود قوه قضائیه آغاز کرد

دادرس دادگستری چاروسا گفت: آیت‌الله رئیسی مبارزه با فساد را از خود قوه قضائیه آغاز کرد.

آیت‌الله رئیسی مبارزه با فساد را از  خود قوه قضائیه آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در ادامه برنامه های هفته قوه قضائیه در مناطق مختلف استان امروز امام جمعه قلعه رئیسی به همراه شورای شهر، شهردار و فرمانده بسیج چاروسا با حضور در دادگستری چاروسا با مسئولین قضایی و کارکنان دادگستری دیدار و این هفته را تبریک گفتند.

امام جمعه قلعه رئیسی در این دیدار با تبریک این هفته عنوان کرد: شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی(ره) یکی از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه و صاحب اندیشه و تفکر در حوزه اخلاق و فقه بود که در عرصه مبارک اقتدار و عزت این ملت غیور، نقشی بی‌بدیل داشت و حضور او در صحنه‌های مختلف این انقلاب سترگ، پر رنگ و برجسته بود.

صلواتی بیان کرد: یکی از مسئولیت های قوه قضائیه تقویت اعتماد عمومی است که این قوه به منزله نفس لوامه دستگاه ها و قوا وجدان بیدار جامعه باید با پویایی و تحرک و حرکت روز آمد و سالم سازی دائمی محیط کار و قضات به عنوان مامن و پناهگاه مردم خصوصا محرومان و مستضعفان مطرح باشد.

وی با تقدیر از مجموعه دادگستری چاروسا اخلاق مدار بودن را یکی از خصایص کارکنان و مجموعه دادگستری در این بخش دانست و گفت: ارباب رجوع با حضور در دادگستری باید فکر کند که کسی است که بتواند حرف آن‌ها را بشنود و مشکلات را به صورت قانونی برطرف کند و لازمه این مهم اخلاقی است که باید با آن داشت.

صلواتی از قضات و مجموعه دادگستری خواست تا مشکلات عمومی منطقه را مورد بررسی و به آنها توجه ویژه داشته باشند.

در ادامه هر یک از حاضرین این هفته را به مجموعه دادگستری چاروسا تبریک گفتند.

حجت الاسلام صادق انصاری پور دادرس دادگستری چاروسا در این نشست یادآور شد: هفته قوه قضاییه بهترین فرصت برای تببین و تجلی خدمات این قوه به مردم است و سعی می کنیم.

وی افزود: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی است تا بتوان موضوعات مطرح شده در زمینه عدالت و قانون را برای مردم تبیین و شهروندان را نسبت به حقوق خود مطلع کرد.

انصاری پور تصریح کرد: امیدواریم با رویکرد و دیدگاه ریاست محترم قوه قضائیه در راس و رئیس کل دادگستری استان دکتر نگین تاجی شاهد اجرای دقیق تر عدالت، مبارزه با فساد و تخلف باشیم. 

وی تاکید کرد: مهمترین برگ زرین دستگاه قضا در جامعه امروزی ایجاد روحیه و امید به مردم در برخورد با مفاسد کلان اقتصادی است.

دادرس دادگستری چاروسا با بیان اینکه امروز باید خوشحال باشیم که کسی در راس قوه قضائیه است که برای شعار مبارزه با فساد از خود قوه قضائیه آغاز کرد ادامه داد: آنچه که بسیار حائز اهمیت است مبارزه با فساد قوه قضائیه بدون در نظر گرفتن مقام و موقعیت افراد است و این مهم باعث شد تا توجه همه دنیا به نحوه اجرای عدالت در قوه قضائیه جلب شود و عدالت نظام اسلامی نمایان گردد.

وی تاکید کرد: آمادگی داریم تا در جهت مبارزه با جرایم مواد مخدر و فضای مجازی که از دغدغه های امام جمعه محترم است بیش از پیش اقداماتی صورت دهیم که در آینده ریشه این مشکلات اساسی برطرف گردد.

در ادامه از زحمات قضات و کارکنان دادگستری چاروسا تجلیل شد.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول