اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

رزمایش سپاه منطقه را برای هر گونه حضور عناصر تروریست ناامن کرده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: اجرای رزمایش رزمایش سپاه با عنوان اقتدار شهدای کرد مسلمان، منطقه را برای هر گونه حضور و تردد عناصر تروریست ناامن کرده و در پی آن نویدبخش تقویت امنیت پایدار در کردستان و منطقه شمال غرب کشور است.

رزمایش سپاه  منطقه را برای هر گونه حضور عناصر تروریست ناامن کرده است

حسین خوش‌اقبال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، در بیان اهمیت رزمایش بزرگ اقتدار شهدای کرد مسلمان اظهار داشت: از آنجایی که رزمایش بزرگ اقتدار همه ساله در منطقه‌ای از کشور برگزار می‌شود در سال جاری در شمال‌غرب کشور و در منطقه عمومی شهرستان‌های دیواندره سقز و مریوان با عنوان گرامیداشت شهدای مسلمان کرد و با هدف برخورد قاطع با گروه‌های تروریستی برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه حضور و تردد احتمالی هر گونه عناصر تروریست در منطقه می‌تواند  امنیت را ولو بصورت موردی با چالش مواجه کند، بنابراین اجرای رزمایش مذکور که با موفقیت برگزار شد منطقه را برای هر گونه حضور و تردد عناصر تروریست ناامن کرده و در پی آن نویدبخش تقویت امنیت پایدار در کردستان و منطقه شمال غرب کشور است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه لازمه هر گونه سرمایه‌گذاری و توسعه وجود امنیت است و با اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش اقتدار نسبت به پاکسازی منطقه از حضور گروه‌های ضدانقلاب تروریست اقدام شد.

وی با بیان اینکه امنیت پایدار کردستان زمینه را برای سرمایه‌گذاری ایجاد نموده است، ادامه داد: در حال حاضر زمینه برای سرمایه‌گذاری و تامین امنیت سرمایه و تجهیزات و تاسیسات سرمایه گذاران در استان بیش از پیش فراهم گردیده و ما امیدواریم که در آینده سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حضور پیمانکاران برای اجرای پروژه‌های ملی و... روند رو به رشدی داشته و سرمایه‌گذاران تمایل بیشتری جهت سرمایه‌گذاری در کردستان داشته باشند.

وی ادامه داد: بنابراین با تلاش و هوشیاری کلیه دستگاه‌های اطلاعاتی نظامی و امنیتی زمینه سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه‌گذاران در استان بیش از پیش فراهم شده است.

به گفته خوش‌اقبال، هر چند که استان کردستان یکی از استانهای امن کشور تلقی می‌شود لکن اجرای اینگونه رزمایش‌ها با هدف ارتقاء سطح امنیت در استان جدیت و قاطعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برخورد با هر گونه عوامل مخل امنیت که خط قرمز نظام است را نشان خواهد داد.

وی با بیان اینکه این رزمایش قطعا در افزایش مراودات تجاری با کشورهای همسایه تاثیرات مثبتی خواهد داشت افزود: وجود امنیت در هر جامعه‌ای جزو نیازهای اصلی و اساسی آن کشور و جامعه بوده و در سایه وجود امنیت است که بشر می‌تواند برای رفاه آسایش و توسعه جامعه خود برنامه ریزی و اقدام نماید و امروزه با وجود امنیت پایدار است که دولت و دست‌اندرکاران آن میتوانند نسبت به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های توسعه اقتصادی اجتماعی اقدام نمایند که نتایج ان قطعا اثرات مثبتی در بخش توسعه اقتصادی و اجتماعی خواهد داشت.

خوش‌اقبال ادامه داد: برگزاری رزمایش اقتدار با هدف مقتدرانه با عناصر تروریست در منطقه و جدار مرزی و پاکسازی منطقه از حضور آنان نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی ایران در بحث امنیت هیچ تعارفی نداشته و نیروهای نظامی و امنیتی هم توان برخورد با هر گونه عوامل مخل امنیت را داشته و از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد و این رزمایش نمایش بخشی از توانمندی‌های گسترده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول