اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیش‌بینی افزایش ترافیک در جاده‌های مازندران، از عصر امروز/ فردا هراز و کندوان یک‌طرفه است

رئیس پلیس راه استان مازندران، با اشاره به پیش‌بینی افزایش حجم تردد در راههای استان از ساعات پایانی امروز، گفت: فردا محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود.

پیش‌بینی افزایش ترافیک در جاده‌های مازندران، از عصر امروز/ فردا هراز و کندوان یک‌طرفه است

سرهنگ علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در جاده‌های مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد پرحجم خودروها در محورهای مازندران هستیم که پیش‌بینی ما این است از عصر و ساعات پایانی روز بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی افزود: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای مازندران هستیم که بار برگشت در روزهای جمعه نیز ترافیک جمعه‌ای را رقم می‌زند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در محورهای استان، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز و فردا از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: فردا محورهای هراز و کندوان یک‌طرفه می‌شود.

قدمی یادآور شد: باتوجه به فصل کشاورزی و همچنین بحث سفرهای تابستانی شاهد افزایش حجم تردد خودروها در محور کیاسر هستیم که روز جمعه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه رانندگان به توصیه‌های پلیس در سفرهای تابستانی، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هرساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول