اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

قیمت هر کیلو مرغ گرم ۱۵ هزار تومان/ هر شانه تخم مرغ ۲۸ هزار تومان

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان با بیان اینکه قیمت مرغ در روزهای اخیر نوسان داشت گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو گرم مرغ در بازار ۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت هر کیلو مرغ گرم ۱۵ هزار تومان/ هر شانه تخم مرغ ۲۸ هزار تومان

جواد عاشوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه قیمت هر کیلو مرغ گرم در بازار مصرف‌کننده ۱۵ هزار تومان تصویب شده است اظهار کرد: قیمتگذاری بیش از این مبلغ تخلف محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مرغ گرم همدان با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان به واحدهای صنفی عرضه می‌شود افزود: بازرسان اتحادیه به منظور جلوگیری از تخلف همه روزه در دو شیفت صبح و بعدازظهر بازار را رصد می‌کنند.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان در ادامه به نوسان قیمت مرغ در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط موجود قیمت مصوبی برای مرغ گرم تعیین است.

وی با اشاره به اینکه  مردم هر نوع گرانفروشی بالاتر از نرخ مصوب را از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تصریح کرد: در حال حاضر کمبودی در زمینه عرضه این کالا وجود ندارد و روزانه بیش از ۷۰ تن مرغ گرم در همدان عرضه می‌شود.

 عاشوری در پایان به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی تالارها و میهمانی‌ها از کاهش تقاضای این کالا خبر داد و خاطرنشان کرد:  قیمت هر شانه تخم مرغ نیز از ۱۸ هزار تومان به ۲۸ هزار تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول