اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فرخی خواستار رفع مشکلات حوزه مخابراتی شد

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خواستار رفع مشکلات و چالش‌های این حوزه در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه خود شد.

فرخی خواستار رفع مشکلات حوزه مخابراتی شد

رسول فرخی میکال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به مشکلات زیرساختی حوزه مخابرات، اظهار کرد: چالش‌ها و مشکلات مخابراتی شهرستان‌های گیلان به‌ویژه شهرستان لاهیجان و سیاهکل طی جلسه‌ای با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طرح و بررسی شدند.

وی با بیان اینکه کابل‌های مخابراتی در شهرستان سیاهکل باید زمینی کشیده شوند، افزود:  تأمین کابل‌های مسی خاکی جهت زمینی کردن کابل‌های هوایی مشترکین روستاهای بخش مرکزی به دلیل سرقت بالای کابل در شهرستان از ضروریات در حوزه مخابراتی است؛ ضمن اینکه کل دهیاری‌های منطقه آمادگی مشارکت بابت حفاری مسیر را نیز دارند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به مشکلات مخابراتی بخش دیلمان نیز بیان کرد: توسعه شبکه تلفن شهر دیلمان با توجه به تراکم جمعیت، ساخت‌وسازهای جدید و کمبود شدید امکانات فنی از دیگر ضروریاتی بود که با مدیرعامل شرکت مخابرات ایران طرح و مورد تأکید قرارگرفته است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت همچنین خواستار اجرای فیبر خاکی مسیر سیاهکل به دیلمان جهت پوشش ارتباطات جاده‌ای، استقرار دکل‌های موبایل و پروتکشن مسیر انتقال شد.

فرخی با تأکید بر توسعه شبکه‌های مخابراتی پیشرفته در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم منطقه، تصریح کرد: ارتقاء تکنولوژی سایت‌های GSM روستایی به 4G/4G جهت ارائه سرویس اینترنت مطلوب به مشترکین محروم دارای تلفن‌های بیسیم روستایی (wll) از دیگر مطالباتی بوده که در حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مطرح شده است.

وی همچنین به مشکلات مخابراتی شهرستان لاهیجان اشاره کرد و گفت: در روزهای تعطیلی به دلیل گردش پذیر بودن شهرستان لاهیجان در داخل شهر مشکل آنتن و اینترنت تلفن همراه وجود دارد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خانه ملت با تأکید بر اینکه باید در مناطق روستایی که از امکانات تلفن‌های بیسیم  یا wll   استفاده می‌کنند امکانات اینترنت بر بستر تلفن‌های مذکور فراهم شود، بیان کرد: مناطقی همچون  مازی کله، زمیدان، چی چی نی کوتی و  چند روستای دیگر طرح‌های مصوب تأیید شده  دارند و طبق برنامه زمان‌بندی در بخش مرکزی و رودبنه توسعه شبکه‌های مخابراتی نظیر نصب دکل جدید، توسعه فیبر نوری مراکز و bts در حال اجرا است.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول