اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بهبودی ۹۳۳ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: 31 بیمار مبتلا به کووید 19 در چهارمین روز از تیرماه 99 در بیمارستان های استان بستری و تحت درمان هستند.

بهبودی ۹۳۳ بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدانپناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بالینی بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 933مورد  گزارش شده است.

وی بااشاره به اینکه 5 بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی سی یو بستری هستند، ابراز داشت: دیروز و امروز نیز جواب 192 نمونه از آزمایشگاه های سلولی مولکولی دریافت شد که درصد زیادی از مبتلایان به کووید 19 در شهرستان‌های بویراحمد،  بهمئی و لنده  بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اذعان داشت: تاکنون 15 هزار و ٣٠٠ نمونه دریافت شده و 13 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

وی یادآور شد: کرونا بیماری ناشناخته است که در بدن هر فرد، اعمال و رفتار متفاوتی دارد اما نگرانی ما از بیمارانی است که بدون داشتن علائم اختصاصی این بیماری را به دیگران منتقل می‌کنند.

یزدانپناه خاطر نشان کرد: با توجه به سیر صعودی بیماری در کشور و استان، همه افراد ملزم به استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری هوشمند، عدم حضور در تجمعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول