اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیش از 140 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران پرداخت شد

رئیس کمیته امداد گچساران گفت: از سال گذشته تاکنون تاکنون مبلغ 140میلیارد و 370میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

بیش از 140 میلیارد تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران محمد خادمی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های نهاد حمایتی  کمیته امدادشهرستان ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد تحت پوشش این نهاد است، اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون تاکنون مبلغ 140میلیارد و 370میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد حمایتی پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران  ابراز کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات ۳۵۰ طرح اشتغال‌زایی در زمینه‌های تولیدی شامل کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی  اجرا شده است.

خادمی عنوان کرد: از این میزان پرداخت تسهیلات اشتغالزایی 25طرح با اعتبار هشت میلیاردو ۹۵۰ میلیون ریال  امسال از سوی این نهاد جمایتی اجرا شد.

این مقام مسئول هدف از پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی توسط این نهاد را ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب، استقلال اقتصادی و معیشتی خانوارهای تحت پوشش عنوان کرد و بر لزوم حمایت مسئولان در خصوص اشتغالزایی قشر نیازمند جامعه تاکید کرد.

خادمی با اشاره  به اقدامات صورت گرفته در راستای اشتغالزایی مددجویان توسط این نهاد در شهرستان، اذعان کرد: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، استعدادسنجی، کمک به بازاریابی و فروش تولیدات مددجویان، پرداخت تسهیلات و ...از جمله اقدامات این نهاد در جهت امر اشتغالزایی مددجویان در امسال بوده است.

 وی با بیان اینکه برطرف کردن معضل بیکاری و اشتغالزایی از برنامه‌های موفق کمیته امداد بوده است، گفت: ارائه خدمات مطلوب به مددجویان و رضایتمندی آنان از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد حمایتی در گچساران در راستای خودکفایی مددجویان زیر پوشش است.

 خادمی عنوان کرد: هم اکنون 600 نفر  از مدد جویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در گچساران پشت نوبت برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی قرار گرفته اند.

رئیس کمیته امداد گچساران خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲هزار و ۲۷ خانوار با جمعیتی افزون بر سه هزار و ۶۶۵ نفر تحت پوشش این نهاد حمایتی در گچساران هستند.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول