اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

52 درصد بیماران کرونایی دشتستان در 10 روز اخیر مبتلا شدند

فرماندار دشتستان با بیان اینکه ۵۲ درصد مبتلایان در دشتستان در ۱۰ روز اخیر اتفاق افتاده ‌است گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار باید بیشتر از قبل رعایت و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و اتاق اصناف بر بازار و میدان میوه و تره بار به طور جدی انجام شود.

52 درصد بیماران کرونایی دشتستان در 10 روز اخیر مبتلا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان،  فتح الله نوروزی صبح امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دشتستان با تاکید بر استفاده از ماسک و نیز رعایت بهداشت فردی و فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت:  تا اطلاع ثانوی روز بازارها، بوستان‌ها، دکه‌های مستقر در پارک‌ها، اتوبوسرانی و مراکز عرضه قلیان و قهوه خانه‌ها، سالن‌ها، باشگاه‌های ورزشی، زمین‌های چمن و آموزشگاه‌ها برای  کنترل بیماری کرونا تعطیل است.

فرماندار دشتستان گفت: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان مردم نسبت به جهش و اوج‌گیری ویروس کرونا باور و به رعایت نکات بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و از ماسک نیز استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۵۲ درصد مبتلایان در دشتستان در ۱۰  روز اخیر اتفاق افتاده ‌است گفت:  رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار باید بیشتر از قبل رعایت و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و اتاق اصناف بر بازار و میدان میوه و تره بار به طور جدی انجام شود.

نوروزی از ممنوعیت برگزاری مراسم در تالارها و باغ شهری‌ها تا پایان تیرماه‌ خبر داد و افزود: مراسم تجمعی مانند عروسی‌ها و تشییع جنازه‌ها باید کنترل لازم صورت گیرد و علاوه بر این بر عملکرد تاکسی‌ها در سطح شهر توسط شهرداری، شبکه بهداشت، پلیس راهور،  ضدعفونی کردن شهرها و روستاها  و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ترمینال و بخش‌های حمل و نقل برون شهری نظارت می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول