اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح اولین دفتر خدمات قضائی در زهک

همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضائیه اولین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در شهرستان زهک افتتاح شد.

افتتاح اولین دفتر خدمات قضائی در زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، صبح امروز سیزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان و اولین دفتر خدمات قضائی در شهرستان زهک به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در حاشیه افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضائی گفت: مهمترین هدف از اجرای طرح ایجاد خدمات الکترونیک قضائی  تسهیل درخدمت رسانی به مردم است

حجت السلام علی مصطفوی نیا افتتاح این دفتر خدمات الکترونیک قضائی را گام مناسبی در جهت افزایش و بهبود ارائه خدمات به شهروندان در منطقه سیستان دانست و افزود  : توسعه خدمات قضائی و استفاده از ابزار الکترونیک در تسهیل خدمت رسانی به مردم مورد توجه قوه قضائیه در سالهای اخیر بوده است و امروز شاهد افتتاح دفتر خدمات قضائی الکترونیک در شهرستان زهک هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با راه اندازی این دفاتر و انجام بخشی از خدمات قضائی با استفاده از فنآوری‌های روز و در محیطی مناسب و خارج از مجموعه دادگستری رضایت مردم محقق شود.

مصطفوی نیا افزود: باید در دفاتر خدمات الکترونیک قضائی طرح فاصله گذاری اجتماعی و نوبت دهی رعایت شود و کمی از نگرانی‌های مردم کاسته شود.

محمدی صادق مدیر نرم افزار دادگستری استان بیان داشت: دفتر خدمات الکترونیک قضائی در شهرستان زهک با مساحت 120 متر مربع و با هزینه 140 میلیون تومان در مهرماه 1398 تجهیز و امروز به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این دفتر سیزدهمین دفتر خدمات الکترونیک قضائی در استان و اولین دفتر خدمات قضائی در شهرستان زهک است.

گفتنی است: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه گروه‌های هدف، شفاف سازی فرایند‌های رسیدگی، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت افزایش رضایتمندی مردم از دستگاه قضائی و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

انتهای پیام/75005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول