اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امتحانات دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد مجازی می‌شود؟

مجازی برگزار شدن امتحانات مطالبه دانشجویان دانشگاه‌های آزاد استان است و آنها طی نامه‌ای به استاندار خواستار مجازی برگزار شدن امتحانات دانشگاه شدند.

امتحانات دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد مجازی می‌شود؟

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، با شیوع کرونا امتحانات مدارس و دانشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود و تنها امتحانات دانشگاه‌های آزاد قرار است حضوری برگزار شود که این نکته مورد انتقاد دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت.

مطالبه مجازی برگزار شدن امتحانات دانشگاه آزاد از سوی دانشجویان این دانشگاه کماکان ادامه دارد و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد کهگیلویه و بویراحمد طی نامه‌ای خطاب به استاندار با اشاره به اینکه سلامتی از مهمترین ودیعه‌های خداوند است و ارزش آن قابل مقایسه با سایر امور نیست با توجه به آمار بالای مبتلایان به کرونا در کشور و استان حضور دانشجویان در دانشگاه برای برگزاری امتحانات را موجب تجمع دانستند و به همین دلیل خواستار برگزاری امتحانات دانشگاه به صورت مجازی شدند.

همچنین دانشجویان دانشگاه‌های آزاد طی تماس‌ها و پیام‌هایی به رسانه‌های استان و صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری این مطالبه خود از سوی رسانه‌ها شدند.

در همین خصوص استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد بیماری کرونا در خصوص مجازی برگزار شدن امتحانات دانشگاه‌های آزاد استان گفت: دانشگاه درخواست خود را به دانشگاه مادر در تهران ارسال کند ما هم این درخواست آنها را پیگیری می‌کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته با بیان این مطالبه دانشجویان گفت: موضوع در دستور کار قرار دارد و پیگیر مجازی برگزار شدن امتحانات این دانشگاه در استان هستیم.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول