اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پرداخت ۱۲ هزار فقره تسهیلات ضروری به هنرمندان

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: تاکنون ۱۲ هزار فقره تسهیلات ضروری از طریق این صندوق به هنرمندان پرداخت شده است.

پرداخت ۱۲ هزار فقره تسهیلات ضروری به هنرمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدحسین سیدزاده عصر امروز در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی چالش‌های نهادهای مردمی استان سمنان که با حضور علیخانی، معاون هماهنگی و نظارت فرهنگی اجتماعی معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد، اظهار کرد: همواره خود را فرزند سازمان‌های مردم‌نهاد می‌دانم و برای رفع مسائل آن‌ها پیگیر خواهم بود.

وی افزود: اخیراً و طی ۱۰ سال گذشته، فعالیت‌های اجتماعی بیش از سایر حوزه‌ها در دستور کار سازمان‌های مردم‌نهاد قرار گرفت که این نشان از بلوغ در اقدامات و سیاست‌های سمن‌ها دارد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر ادامه داد: حمایت‌ها و تسهیلات این صندوق شامل حال تمامی هنرمندان چه در سازمان‌های مردم‌نهاد و چه به‌صورت فردی خواهد شد.

سیدزاده عنوان کرد: از طریق این صندوق تاکنون ۳۷ هزار نفر هنرمند زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی و بیش از ۳۰ هزار هنرمند زیرپوشش بیمه تکمیلی درمانی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: تاکنون ۱۲ هزار فقره تسهیلات ضروری از طریق این صندوق به هنرمندان پرداخت شده است و بیش از ۲۰۰ مجموعه فرهنگی هنری با پرداخت تسهیلات با مبالغ ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان موردحمایت قرار گرفتند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: با توجه به پراکندگی قابل‌توجه فعالیت هنرمندان در کشور، امروز تمامی فعالیت‌های این صندوق به‌صورت آنلاین انجام می‌شود که این مهم می‌تواند در راستای رسیدگی مطلوب‌تر به درخواست‌های هنرمندان بسیار تأثیرگذار باشد.

سیدزاده خاطرنشان کرد: سالانه به‌صورت یارانه‌ای، بیش از نیمی از حق بیمه ۳۷ هزار نفر از هنرمندان کشور پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول