اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

مرکز محله «درخشان» در محله اتابک افتتاح شد

مرکز محله «درخشان» با حضور معاون شهرسازی و معماری، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، مدیر عامل سازمان نوسازی تهران و شهردار منطقه 15 به بهره برداری رسید.

مرکز محله «درخشان» در محله اتابک افتتاح شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس کاوه حاج علی اکبری مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، با بیان این که مرکز محله درخشان با هدف جبران کسری سرانه خدمات بهداشتی، درمانی و فضای سبز در محله اتابک احداث شده است، یادآور شد: وجود فضاهای رها شده، بی دفاع و ناامن ناشی از تملک های پراکنده در سال های گذشته و همچنین کم بودن سرانه‌های بهداشتی و درمانی در محله اتابک، مشکلاتی برای اهالی و ساکنان محله ایجاد کرده بود که ساماندهی فضاهای رها شده در این محله به عنوان ظرفیتی برای جبران کمبودهای خدماتی و رفع مشکلات اهالی، در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار گرفت.

علی اکبری تصریح کرد: مرکز محله درخشان یکی از پروژه های بهسازی محیطی سازمان نوسازی شهر تهران با عرصه مداخله 400 متر مربع در تقاطع کوچه شهید گودرزی و کوچه شهید قدرتی در محله اتابک واقع شده است.

بر اساس این گزارش در فضای سرپوشیده این مرکز محله، ساختمانی یک طبقه با 4 اتاق به منظور ارائه خدمات سلامت و بهداشت به ساکنان محله احداث شده و فضای سبز، مبلمان شهری، میز شطرنج و آبنما از دیگر امکانات این مرکز محله است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول