اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

اهتزاز پرچم بارگاه منوّر حرم رضوی در اسلامشهر

همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، پرچم بارگاه منور حرم امام شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور اقشار مختلف مردم توسط خادمیاران آستان قدس رضوی در اسلامشهر بر فراز میدان نماز ورودی شهر طی مراسم معنوی برافراشته شد.

اهتزاز پرچم بارگاه منوّر حرم رضوی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، همزمان با آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، پرچم بارگاه منور حرم امام شیعیان، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) با حضور امام جمعه و مسئولین شهر و اقشار مختلف مردم توسط خادمیاران آستان قدس رضوی در اسلامشهر بر فراز میدان نماز ورودی شهر طی مراسم معنوی برافراشته شد.

این پرچم که در ابعاد ۱۲ در ۲۲ متر مربع و مزین به نماد حرم مطهر آقا علی بن موسی الرضا (ع) است، به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در اسلامشهر و با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و معاونت فرهنگی شهرداری اسلامشهر، در محل میدان نماز ورودی شهر حافظان قرآن و قهرمانان ورزشی و عاشقان اهل بیت علیه السلام به اهتزاز در آمد.

ولی الله اصغری مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان اسلامشهر، در حاشیه آیین برافراشتن پرچم رضوی در گفتگویی با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)و امام رضا (ع)،با هماهنگی به عمل آمده با دفتر مرکزی آستان قدس رضوی، پرچم متبرک بارگاه منور حرم مطهر علی بن موسی الرضا (ع) به مساحت ۱۴۴ مترمربع در میدان نماز اسلامشهر طی آیین معنوی و با حضور خادمیاران رضوی و مسئولین شهرستان همزمان با آغاز دهه کرامت به اهتزاز درآمد.

اصغری با اشاره به برنامه های آستان قدس رضوی در دهه کرامت در سطح شهرستان اسلامشهر افزود: برگزاری جشن ویژه تجلیل از دختران، فرزندان دختر شهدای مدافع حرم، اهدای ۵۰۰ هدیه دخترانه بین دختران خردسالدر سطح شهرستان، برگزاری مراسم چهارشنبه امام رضایی و پذیرایی از مردم، برگزاری زیارت امین الله به صورت آنلاین و پخش همزمان در فضای مجازی و دیدار با خانواده های شهدای مدافع حرم از جمله برنامه های ویژه دهه کرامت در اسلامشهر است.

وی بیان کرد: حضور خادمین مسجد جمکران و خادمین حرم مطهر رضوی و پرچم آستان قدس در شهرستان و دیدار با کارآفرینان، تولیدکنندگان و جهادگران عرصه مبارزه با کرونا، استقرار اکیپ سیار انتقال خون، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای شهرستان و برگزاری نمادین آیین جاروکشی آستان مقدس امامزاده عقیل (ع)، توسط خادمیاران رضوی از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در اسلامشهر است.

مسئول دفتر آستان قدس رضوی در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: حضور خادمین حرم و پرچم آستان قدس رضوی در سطح شهرستان و بازدید از مراکز مختلف در قالب کاروان خورشید، توزیع نمک متبرک حرم رضوی در بین کلیه نانوایان شهرستان که در شب میلاد با سعادت امام رضا (ع) همه نان های پخته شده در منطقه متبرک به نمک حرم امام هشتم شیعیان می شود، از دیگر برنامه های بزرگداشت دهه کرامت در سطح شهرستان اسلامشهر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس دهه کرامت از سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد باسعادت آقا علی بن موسی الرضا (ع) تاریخ ۳ تا ۱۳ تیرماه جاری نامگذاری شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول