اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیش‌بینی موج شدید کووید ۱۹ ظرف هفته آینده/خانه دوم مردم کهگیلویه و بویراحمد در روزهای کرونایی

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به وضعیت استان‌های همجوار باید منتظر موج شدید کرونا در هفته آینده باشیم.

پیش‌بینی موج شدید کووید ۱۹ ظرف هفته آینده/خانه دوم مردم کهگیلویه و بویراحمد در روزهای کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احد جمالی در نشست شورای سلامت در خصوص وضعیت بیماری کرونا گفت: در هفته آینده به احتمال قوی با توجه به وضعیت استان‌های خوزستان، بوشهر، هرمزگان و خوزستان باید منتظر موج شدید بیماری کرونا باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فوت ۶۵ بیمار در استان خورستان ظرف یک روز گفت: مردم استان، با خوزستان ارتباط دارند و باید اشاره کنیم که خانه دوم مردم کهگیلویه و بویراحمد استان‌های فارس، خوزستان و شهر بهبهان است به همین دلیل باید منتظر موج شدید کرونا باشیم.

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید کرد و گفت: شیوه بیماری بسیار سریع است و هشدارها در این خصوص داده شده و همه باید برای عبور از پیک بیماری همکاری کنند.

این مسوول بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مرحله اول بیماری خوب رعایت و همکاری کردند اما متاسفانه رها کردند که در دستگاه‌ها و اداراتی که رعایت نکنند برخورد می‌کنیم و با کسی تعارف نداریم.

جمالی با اشاره به اجباری شدن ماسک برای کارکنان و مردم در ادارات و دستگاه‌ها دولتی گفت: اصناف به مانند گذشته رعایت نمی‌کنند اعلام می‌کنیم اصناف تعطیل و مطب پزشکانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند پلمب می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیماری کرونا را به نحوی مدیریت کنیم که کمترین فوتی و اشغال تخت را داشته باشیم، افزود: اگر رعایت نکنیم باید جنازه تحویل بگیریم.

وی با اشاره به تفویض اختیارات به استانداران گفت: فاصله‌گذاری پویا اعمال شود و آثار آن مشخص شود.

این مسوول با بیان اینکه کرونا همچنان هست و باید همزیستی مسالمت‌آمیزی با این کرونا داشته باشیم، گفت: مراسمات عروسی و عزا در این استان رعایت نمی‌شود به نحوی که خروجی یک مراسم عزا ۳۷ بیمار کرونایی بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول