اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای طرح «زوج و فرد» در مراکز تعویض پلاک هرمزگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از اجرای طرح زوج و فرد مرکز تعویض پلاک استان خبرداد.

اجرای طرح «زوج و فرد» در مراکز تعویض پلاک هرمزگان

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید صالح‌پور گفت: با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در سطح استان هرمزگان و اطلاع واصله از وضعیت کنونی شهرستان‌های تابعه علیرغم تذکرات و ابلاغیه‌های متعدد در اجرای پروتکل‌های بهداشتی متاسفانه رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی مراجعان بصورت مطلوب انجام نمی‌شود و تجمع در محیط مرکز شماره‌گذاری جهت اخذ خدمات، افزایش خطر ابتلابه ویروس برای مراجعین و کارکنان را بیش از پیش محتمل نموده است. 
 
وی افزود: بر همین اساس برابر هماهنگی بعمل آمده با هدف رعایت صحیح پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در استان از یکم تیرماه تا اطلاع ثانوی طرح زوج و فرد در مرکز تعویض پلاک استان و دفاتر خودرویی اجرا می‌شود. 
  
رئیس پلیس راهور استان هرمزگان با اشاره به اینکه شهرستان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند الزامی به اجرای طرح زوج وفرد ندارند، اظهار داشت: ضروری است شهروندان مراجعه کننده به مرکز تعویض پلاک به این مهم توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول