اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

دادسرای تهران: آزادی پنچ محکوم اقتصادی صحت ندارد/محکومان در زندان

دادسرای تهران در خصوص برخی شایعات در فضای مجازی پیرامون آزادی 5 نفر از محکومان اقتصادی، اعلام کرد: چنین ادعایی صحت ندارد و این محکومان، هم اکنون در زندان حضور دارند و در حال تحمل کیفر هستند.

دادسرای تهران: آزادی پنچ محکوم اقتصادی  صحت ندارد/محکومان در زندان

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، در پی ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر آزادی پنج نفر از محکومان اقتصادی که سال گذشته به حبس‌های طولانی مدت محکوم شده‌اند، روابط عمومی دادسرای تهران اعلام کرد: چنین ادعایی صحت نداشته و این محکومان، هم اکنون در زندان حاضر و در حال تحمل کیفر هستند.

بنابراین گزارش، در میان محکومانی که ادعای آزادی آنها مطرح شده است، تنها یک نفر در حال حاضر به صورت مرخصی در خارج از زندان به سر می برد، این فرد مدعی انجام جراحی قلب بوده است که پس بررسی ادعای وی از سوی پزشکی قانونی و اعلام اینکه اعزامش به زندان مشکلی ایجاد نمی‌کند دستور جلب وی صادر و درشرف دستگیری و ورود به زندان است.
 
گفتنی است اخیرا شایعه‌ای در فضای مجازی مبنی بر آزاد بودن محکومین هادی رضوی، پرویز کاظمی، علی بخشایش، محمدرضا توسلی و ابولفضل میرعلی منتشر شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول