اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

اسپانیا در مورد ورود گردشگران غیراروپایی به این کشور تصمیم‌گیری می‌کند

اسپانیا این هفته تصمیم می‌گیرد که کدام گردشگران خارج از اروپا می‌توانند به این کشور وارد شوند؛ زیرا این کشور در نظر دارد تا مسافران کشورهای همسایه را به منظور احیای صنعت گردشگری بازگرداند.

اسپانیا در مورد ورود گردشگران غیراروپایی به این کشور تصمیم‌گیری می‌کند

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، اسپانیا این هفته تصمیم می‌گیرد که کدام گردشگران خارج از اروپا می‌توانند به این کشور وارد شوند زیرا این کشور در نظر دارد تا مسافران کشورهای همسایه را به منظور احیای صنعت گردشگری بازگرداند.

مرزهای میان کشورهای اتحادیه اروپا بازگشایی شده و بیشتر محدودیت‌ها برداشته شده است؛ این امر هزاران فرانسوی را بر آن داشته تا به دنبال تنباکو و الکل ارزان به اسپانیا سرازیر شوند.

اسپانیا، هفتمین کشور جهان است که بیشترین بازدید را داشته و از هر 5 بازدیدکننده این کشور یک نفر از انگلستان به اسپانیا سفر می‌کند. اسپانیا تقریبا سالانه 80 میلیون بازدیدکننده دارد. حدود 400 هزار انگلیسی در این کشور خانه دارند.

سالوادور ایلا، وزیر بهداشت این کشور به رادیو Cadena SER گفت مادرید با اتحادیه اروپا گفتگو خواهد کرد که آیا مسافران خارج از اروپا نیز به این کشور وارد شوند یا نه.

وزیر خارجه این کشور نیز در گفتگو با رادیو COPE تایید کرد که قرنطینه کردن بازدیدکنندگان برداشته شده اما کشورهای غیراروپایی هنوز اجازه ورود ندارند مگر اینکه پاسپورت اسپانیایی داشته باشند یا کارگران بخش بهداشت باشند یا افرادی باشند که تنها از این کشور عبور می‌کنند.

وی افزود: کشورهای اتحادیه اروپا در مورد باز کردن مرزها به روی کشورهای غیر اروپایی بر اساس معیارهای اپیدمیولوژیک (بیماری های همه گیر) تصمیم‌گیری خواهند کرد.

مادرید امیدوار است که بازگشت بازدیدکنندگان، اجازه دهد گردشگری که از هر 8 شغل در این کشور یکی را به خود اختصاص داد و برابر با 12 اقتصاد آن است، در فصل تابستان نجات یابد.

مادرید مسافران ورودی از انگلیس را که از اتحادیه اروپا خارج شده است، در قرنطینه قرار می داد اما در نهایت این محدودیت را لغو کرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول