اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان نداریم

استاندار گیلان با بیان اینکه بازرسی‌های سرزده ناظران و برخورد با تخلفات، آرامش خاطر را به جامعه منتقل می‌کند، گفت: با تلاش خدمتگزاران مردم هیچ‌گونه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد.

کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در سالن الغدیر استانداری با تبریک روز اصناف و قدردانی از تلاش‌های ۱۱۰ هزار واحد صنفی فعال گیلان اظهار کرد: فعالان صنفی در ایام کرونایی، همراهی و همکاری خوبی با مجموعه خدمتگزاران مردم در دولت داشتند.

وی بر لزوم در کنار یکدیگر بودن به‌منظور عبور از فراز و نشیب‌های دوره گذار در کشور تأکید کرد و گفت: در شرایط آرامش و ثبات، فعالیت‌ها به‌خوبی انجام می‌شد و این انتظار است در فراز و نشیب‌ها نیز برای هدایت کشتی، در کنار هم باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به همراهی بخش اعظم اصناف با مردم و دولت بر اساس اخلاق، عدالت و انصاف بیان کرد: برخی سودجویان نیز در بعضی مواقع، دست به احتکار کالاهایی می‌زنند که در این شرایط، انتظار مردم تشدید نظارت و بازرسی‌هاست.

زارع با بیان اینکه بازرسی‌های سرزده ناظران و برخورد با تخلفات، آرامش خاطر را به جامعه منتقل می‌کند، افزود: با تلاش خدمتگزاران مردم هیچ‌گونه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها در بخش دولتی بیان کرد: انتظار است تا همه دستگاه‌ها و شهروندان در مصرف انرژی مدیریت کنند و از اسراف پرهیز کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول