اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دبیر جامعه روحانیت شیراز، شهادت سردار پاکیاری را تسلیت گفت

دبیر جامعه روحانیت شیراز، شهادت سردار محسن پاکیاری -فرمانده و جانباز دوران دفاع مقدس- را تسلیت گفت.

دبیر جامعه روحانیت شیراز، شهادت سردار پاکیاری را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در پی شهادت سردار محسن پاکیاری از فرماندهان دوران دفاع مقدس، دبیر جامعه روحانیت شیراز، پیام تسلیتی با این مضمون ارائه کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله انا الیـه راجعـون

عروج ملکوتی ســردار سـرافـراز سـپاه اسلام ســرادر جانباز محسـن پاکیاری از فـرماندهان هشـت سـال دفـاع مقـدس مـوجب انـدوه و تأثر شد .
این ســردار مـؤمن، شجـاع و خستگی‌ناپذیر در طول هشـت سـال دفـاع مقـدس با مجاهدتها و رشادتهای ماندگار و پس از آن با معنویت مثال‌زدنی و تبعیت محض از ولایت همچون برادر شهیدش سردار حسن پاکیاری افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و میهن اسلامی بودند که خاطرات ایشان از هشت سال دفاع مقدس همچنین استقامت و پایداری وی حول محور ولایت، چراغ راه معنویت و معرفت جوانان خواهد بود  .
جـامعـه روحانیت شـیـراز، عروج ملکوتی این سـردار دلاور را به محضر مـقام معظـم رهبـری حضـرت امـام خـامنـه‌ای (مـدظلـه العالـی) ، تمام همـرزمـان ، همسنگران، پاسداران حـریم ولایت، حافظان امنیت و خانواده معـزز ایشان تسلیت عـرض نموده و از خـداونـد متعـال علـو درجـات و حشـر با اولیاء الهـی را برای ایشان مسئلت مـی‌نماید .

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول