اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

تکمیل یک باند منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال 2100 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

وزیر راه و شهرسازی گفت: برای تکمیل یک باند در منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال برآورد هزینه 2100 میلیارد تومان است.

تکمیل یک باند منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال 2100 میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی در حاشیه بازدید از منطقه 2 آزادراه تهران ـ شمال اظهار داشت: در زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال که اسفند 98 به رئیس جمهور قول دادیم که یک باند منطقه 2 را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تا پیش از سال 1400 تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بنیاد مستضعفان از آخرین وضعیت تأمین مالی پروژه در منطقه 2 بازدید کردیم.

وزیر راه و شهرسازی افزود: تونل البرز به طول 6.5 کیلومتر بلندترین تونل کشور است و موجب کاهش زمان سفر بین تهران تا چالوس می‌شود.

اسلامی افزود: دولت و بنیاد با اراده کامل متفق القول هستند که با حمایت و فعالیت متخصصان داخلی این پروژه تکمیل شود و تا چند سال آینده کل آزادراه تهران شمال تکمیل شود.

وی با بیان این که سرمایه گذاری در این آزادراه به صورت مشارکت 50-50 بین دولت و بنیاد مستضعفان است، گفت: 2 هزار و 100 میلیارد تومان برآورد ما برای تکمیل باند رفت است که تأمین مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه انجام می‌شود.

وی با بیان این که در این پروژه چالش خاصی نداریم گفت: البته پروژه عظیم است و حجم عملیات بالاست اما تلاش می‌کنیم با اضافه کردن شیفت سوم لجستیک پروژه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ زودتر انجام دهیم و کار به خوبی پیش رود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که در این منطقه نقاط بحرانی زیادی داریم، ‌افزود: باید از منابع مالی به هنگام استفاده شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول