اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تخریب بیش از ۹هکتار ساخت‌وساز غیر مجاز در شهرستان ری

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری گفت: ۱۱ مورد ساخت‌ و ساز غیرمجاز در بخش فشافویه تخریب و به موجب آن بیش از ۹هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

تخریب بیش از ۹هکتار ساخت‌وساز غیر مجاز در شهرستان ری

محمد عباسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بیش از ۹ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان ری در روستاهای زیوان و کلین واقع در بخش فشافویه آزادسازی شد.

وی افزود: این میزان از ساخت‌وساز غیرمجاز در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها با حکم قضایی و با حضور مسؤولان بخش فشافویه تخریب شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ری تصریح کرد: این ساخت و سازها به منظور افزایش ارزش افزوده اراضی کشاورزی انجام شده که شامل دیوارکشی، ویلا، انبار و خانه باغ بود که اخیرا بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به ساخت و ساز کرده بودند.

عباسی با تأکید بر این‌ که در زمین‌های کشاورزی صرفاً باید کار کشاورزی انجام شود، خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر کاربری باید از طریق جهاد کشاورزی و دریافت مجوزهای قانونی انجام شود در غیر این صورت ساخت‌ و سازهای غیرمجاز قطعاً تخریب و متخلفان به دادگاه معرفی خواهند شد.

انتهای پیام /۶۷۰۶۲/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول