اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حضور نمایندگان استان اصفهان در هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس

انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز (یکشنبه اول تیر) برگزار و با رأی اعضای کمیسیون‌ها، رئیس، نائب رئیس اول، نائب رئیس دوم، دبیر اول، دبیر دوم و سخنگوی هر کمیسیون مشخص شد.

حضور نمایندگان استان اصفهان در هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، انتخابات هیأت رئیسه ۱۱ کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز برگزار و با رأی اعضای کمیسیون‌ها، رئیس، نائب رئیس اول، نائب رئیس دوم، دبیر اول، دبیر دوم و سخنگوی هر کمیسیون مشخص شد.

انتخابات هیأت‌رئیسه کمیسیون‌های قضایی و فرهنگی، پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود برگزار می‌شود.

بر این اساس، نمایندگان استان اصفهان ضمن حضور فعال در انتخابات توانستند مسؤولیت‌هایی را در هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی به دست آورند.

جایگاه نمایندگان استان اصفهان در هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، ‌به این شرح است:

سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل: رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی

عباس مقتدایی نماینده شهرستان اصفهان: نائب‌رئیس اولکمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی

زهرا شیخی نماینده شهرستان اصفهان: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان

مهدی طغیانی نماینده شهرستان اصفهان: سخنگوی کمیسیون اقتصادی

سید صادق طباطبایی‌نژاد نماینده اردستان: دبیر دوم کمیسیون کشاورزی

پیش از این حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار و حجت‌الاسلام ناصر موسوی‌لارگانی، نماینده مردم فلاورجان به عنوان دبیر به عضویت هیأت‌رئیسه مجلس درآمده بودند. سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان نیز با رأی نمایندگان خانه ملت به عنوان سخنگوی کمیسیون آیین‌نامه داخلی انتخاب شده بود.

بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته در مجلس یازدهم سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در کمیسیون اقتصادی؛ پروین صالحی نماینده مبارکه و سید مسعود خاتمی نماینده گلپایگان و خوانسار در کمیسیون بهداشت و درمان؛ رحمت‌اله فیروزی‌پور نماینده نطنز و قمصر در کمیسیون عمران؛ امیرحسین بانکی نماینده شهرستان اصفهان در‌ کمیسیون فرهنگی؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد و تیران و کرون و حسین محمدصالحی نماینده فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین‌میاندشت در کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها و نیز حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده شاهین‌شهر و میمه و برخوار، محمد تقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در ‌کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی برای یک سال آینده فعالیت خواهند داشت.

همچنین در مرحله تکمیلی الهام آزاد، نماینده مردم نائین و خور و بیابانک به عضویت کمیسیون اصل ۹۰ و سمیه محمودی نماینده مروم شهرضا و دهاقان به عضویت کمیسیون اقتصادی درآمدند و وضعیت عضویت حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان نیز هنوز نامشخص است.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول