اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بسیج اساتید نظریه نظم انقلابی را پیاده‌سازی می‌کند

رئیس سازمان بسیج اساتید فارس در ویژه‌برنامه بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید گفت: فلسفه بسیج اساتید توجه به بعد فرهنگی است که در کنار ساختارها و فرآیندها، موتور محرکه حرکت روبه‌جلوست و نظریه نظم انقلابی را پیاده‌سازی می‌کند.

بسیج اساتید نظریه نظم انقلابی را پیاده‌سازی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محسن جاجرمی‌زاده در ویژه برنامه بزرگداشت شهید چمران و روز بسیج اساتید که باحضور نماینده ولی فقیه در فارس و جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و اساتید بسیجی دانشگاه‌های فارس و مقامات سپاه فجر برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط حساسی از تاریخ انقلاب هستیم که نهضت انبیا و اولیا وطرح بزرگ پیامبر اکرم(ص) و انقلاب بزرگ اباعبدلله الحسین(ع) با حرکت ملت ایران در قرن 20 و 21 جلوه اجتماعی و تاریخی پیدا کرده است  و مسیر جهانی شدن مصلح کل را رقم زده است.

وی افزود: در گام دوم انقلاب وجوه مشترک در میان نحله‌های مختلف فکری و سیاسی به وسعت و عمقی رسیده است که می‌تواند با بازسازی جبهه انقلاب خیز بزرگی را برای حرکت رو به جلو بردارد.

رئیس سازمان بسیج اساتید فارس گفت: در این برهه شیوه‌های حکمرانی و دولت اسلامی مهمترین مساله‌ای است که نخبگان جامعه باید به آن فکر کنند.

جاجرمی‌زاده با اشاره به فلسفه بسیج اساتید گفت: فلسفه بسیج اساتید توجه به بُعد فرهنگی است که در کنار ساختارها، فرآیندها و رفتارها موتور محرکه حرکت روبه‌جلوست و نظریه نظم انقلابی را پیاده‌سازی می‌کند.

شبکه‌سازی تخصصی برای پاسخ به مشکلات و معضلات، پژوهش‌های تحولی برای مسائل اصلی مانند عدالت‌محوری در جامعه، پیشنهاد سند الگوی پایه پیشرفت ایرانی اسلامی مشاوره به مدیران دولت و دست‌اندرکاران مدیریت بحران کرونا و مشاوره به سایر نهادهای اجرایی از جمله راهبردها و برنامه‌های بسیج اساتید فارس  است که توسط ریاست این سازمان مطرح شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول