اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

فارس من| درخواست دانشجویان برای افزایش دروس معرفی به استاد مورد موافقت قرار گرفت

برخی دانشجویان دانشگاه تهران با ثبت سوژه در سامانه فارس من «درخواست دو برابر کردن دروس معرفی به استاد در دانشگاه تهران» را مطرح کرده‌اند. خبرنگار فارس، این موضوع را از مسوولان مربوط پیگیری کرده است.

فارس من| درخواست دانشجویان برای افزایش دروس معرفی به استاد مورد موافقت قرار گرفت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس با ثبت سوژه در سامانه  فارس من «درخواست دو برابر کردن دروس معرفی به استاد دانشگاه تهران» را مطرح کرده‌اند.
این کاربران نوشته‌اند: «ما، جمعی از دانشجویان ترم آخر دانشگاه تهران بنا به بخشنامه وزارت علوم مبنی بر امکان گرفتن درس معرفی به استاد، تا دوبرابر میزان عادی، یعنی ٤ درس، از شما مدیران تقاضا داریم بنا به شرایط ایجاد شده بخاطر بیماری کرونا و تمام مشکلات و سخت گیری های آموزشی دانشگاه تهران در طول سال‌های گذشته نسبت به تمام دانشگاه‌های سراسر ایران و همچنین عدم فرض قطعی نسبت به اتمام بیماری همه‌گیر کرونا که خود باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات شده است، دستور فرمایید مجوز اخذ سقف تعداد ممکن برای دروس معرفی به استاد را برای دانشجویان بزرگترین و برترین دانشگاه ایران نیز داده شود تا بخاطر یک درس در این اوضاع جامعه و مشکلات مالی و اجتماعی و سلامتی، یک ترم دیگر نیز درگیر مشکلات آموزشی موجود نباشند. این مطالبه‌گری با کمال احترام به اطلاع شما می‌رسد.»

*پاسخ پیگیری درخواست کاربران فارس

خبرنگار فارس، این موضوع را از دانشگاه تهران پیگیری کرد.

سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران در پاسخ به این پیگیری در گفت وگو با خبرنگار فارس، توضیح داد: پیرو ابلاغ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تعداد واحدهای معرفی به استاد در دانشگاه تهران هم در این ترم افزایش یافته است.

وی گفت: تعداد دروس معرفی به استاد در این ترم 3 درس تعیین شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول