اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سمنان از نظر ارتقای جایگاه مدیریتی بانوان در رده ششم کشور است

استاندار سمنان گفت: ارتقای جایگاه بانوان در مدیریت کشور از سیاست‌های اصولی دولت است و استان سمنان از این حیث در رده ششم کشور قرار دارد.

سمنان از نظر ارتقای جایگاه مدیریتی بانوان در رده ششم کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر بعدازظهر امروز در آیین معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: ارتقای سهم بانوان در مدیریت کشور از خواسته‌های مهم رئیس‌جمهوری است و استان سمنان از این حیث در رده ششم کشور قرار دارد.

وی بیان کرد: جایگاه استان سمنان از نظر سهم زنان در مدیریت خوب است؛ اما قانع‌کننده نیست و تعداد بانوان فرهیخته در استان برای پذیرش مدیریت کم نیست و بانوان برای پذیرش مسؤولیت چیزی کمتر از مردان ندارند.

استاندار سمنان ادامه داد: بانوانی که توانایی کاری دارند، باید در مدیریت‌ها مسؤولیت بگیرند و انتخاب فاطمه منصوری به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان، الگویی برای سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی برای انتخاب مدیران زن باشد.

آشناگر اضافه کرد: منصوری فردی باتجربه، تحصیل‌کرده و جوان است و با توجه به جایگاه مدیریتی سابق، با مسائل اداری نیز آشنایی دارد.

وی با بیان اینکه فاطمه منصوری یکی از نیروی‌های بومی استان سمنان است و برای وی آرزوی توفیق داریم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با وی همکاری کنند تا تجربه خوبی در دوره مدیریتشان در استانداری سمنان حاصل شود.

استاندار سمنان گفت: وظیفه خود می‌دانم از زحمات عسگری معاون سابق استاندار سمنان که تلاش‌های وی در استان منشأ خیر و برکت بوده، تشکر کنم و در جلسه دیگری از تلاش‌های وی تقدیر خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول