اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

امام جمعه ساوه: برای پرهیز از اختلاف بین مسوولان و روحانیان استعفا دادم / استعفایم هنوز بررسی نشده است

امام جمعه ساوه روز گذشته در واکنش به برخی حوادث استعفا داد و امروز در نماز جمعه گریزی به دلیل این استعفا زد.

امام جمعه ساوه: برای پرهیز از اختلاف بین مسوولان و روحانیان استعفا دادم / استعفایم هنوز بررسی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه روز گذشته در واکنش به برخی حوادث استعفا داد و امروز در نماز جمعه گریزی به دلیل این استعفا  زد.

وی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساوه در واکنش به اتفاقات اخیر ضمن دعوت همگان به وحدت گفت:  بنده نه شروع کننده اختلافات هستم و نه ادامه دهنده آن و همه مردم و مسوولان و گروه‌های سیاسی را به وحدت و آرامش و همدلی دعوت می‌کنم. 

امام جمعه ساوه افزود: عده‌ای و حتی هم لباسی‌های خودمان از همان ماه اول شروع کردند به گزارش نویسی علیه بنده، عده‌ای از 2 سال پیش شروع کردند به این کار، همان‌ها که حامیان ما بودند، چون از من خواستند که سخنگو و بلندگوی آنان باشم هر چه آنها خواستند من عمل کنم اما بنده سخنگوی کسی نیستم و نمی‌شوم چراکه این با منش بنده مخالف است. 

خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: در مسئله پسماند شاهد بودید برخی مدعیان چقدر بد امتحان پس دادند، لذا باید به آنها و سایرین بگوییم که نماز جمعه و امام جمعه تریبون نظام و ولی فقیه و صدای رسای مردم است و مربوط به جناح‌های سیاسی و اشخاصی خاص نیست و نخواهد بود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: در انتخابات هم از بنده خواستند از شخص خاصی حمایت کنم، ولی به آنها گفتم که من امام جمعه هستم و متعلق به همه مردم، از هیچکس حمایت نمی‌کنم اما علیه شما هم سخنی نخواهم گفت، اما متاسفانه برنتافتند و هر روز و هر جلسه و هر جایی، به خاطر این کار با ما نامهربانی و گاهی اهانت کردند. 

وی افزود  این بداخلاقی‌ها انقدر ادامه داشت که کلاس نهج البلاغه در دارالتحفیظ ساوه یک روز شاهد بسته بودن در و یک روز شاهد نبود میکروفون غیره بود، کلاس نهج البلاغه امام جمعه شهر را چه کسانی تعطیل کردند که به ناچار در دفترم برگزار کردم. 

امام جمعه ساوه با اشاره به اینکه هنوز استعفایش بررسی نشده است افزود: مدت‌هاست در جلسات و محافل، طراحی شایعه پراکنی و برکناری بنده را با برچسب زنی‌های مختلف شروع و اجرا کردند، لذا بنده ناچار شدم برای حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف بین مسئولین و روحانیت استعفا دهم.

وی  با تاکید بر اینکه تا آخرین روز حضورش در ساوه مدافع انقلاب، نظام، رهبر عزیز و مردم قدرشناس و مهربان ساوه خواهد بود تصریح کرد: هرگز تحت فشارها و اتهامات، سخنگو بلندگوی کسی نخواهم شد، حسینی هر جا باشد سرباز وفادار به اسلام و نظام و رهبر عزیزتر از جانش و خدمتگزار مردم خواهد ماند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول