اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

آمریکا برای نخستین بار یک شرکت مکزیکی را به دلیل ارتباط با ونزوئلا تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز پنجشنبه یک شرکت و چند فرد مکزیکی را به دلیل تعامل تجاری با ونزوئلا به لیست تحریم‌های خود اضافه کرد.

آمریکا برای نخستین بار یک شرکت مکزیکی را به دلیل ارتباط با ونزوئلا تحریم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، آمریکا روز پنجشنبه شرکت مکزیکی «لیبره آبوردو» و شرکت‌های وابسته را به اتهام کمک به ونزوئلا در دور زدن تحریم‌های آمریکا، وارد لیست سیاه تحریم‌های خود کرد.

به گزارش رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که این شرکت مکزیکی در تجارت نفت به ونزوئلا کمک کرده است.

وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد که تحریم‌هایی را علیه سه فرد، ۸ شرکت خارجی و دو کشتی به دلیل فعالیت‌های مرتبط با شبکه‌ای که در تلاش برای دور زدن تحریم‌های آمریکا علیه ونزوئلا بوده، اعمال می‌کند.

در میان شرکت‌هایی که به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند شرکت لیبره آبوردو و شرکت‌های وابسته به آن بوده است. «اولگا ماریا زپدا» و «ورونیکا اسپارزا گارسیا» مالکان این شرکت نیز در لیست تحریم‌های آمریکا قرار گرفتند.

شرکت لیبره آبوردو اعلام کرده که وکلای این شرکت در حال ارزیابی تصمیم وزارت خزانه‌داری آمریکا بوده و وی به اشتباه این شرکت را به نهادهای غیرمرتبط ارتباط داده است.

لیبره آبوردو در بیانیه‌ای که به رویترز ارسال کرده، اعلام کرد: «تبادل کمک‌های بشردوستانه به ونزوئلا نباید موضوع تحریم‌ها باشد.»

این تحریم‌ها تمامی دارایی‌های این نهادها در آمریکا را بلکوکه کرده و شهروندان آمریکایی را نیز از تعامل با این شرکت‌ها منع می‌کند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول