اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

افتتاح 18 پروژه عمرانی تا پایان سال در فردیس

شهردار فردیس با بیان اینکه افتتاح 18 پروژه عمرانی تا پایان سال جاری در سطح شهر در دستور کار قرار دارد، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در شهر ارتقاء می‌یابد.

افتتاح 18 پروژه عمرانی تا پایان سال در فردیس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، محمد خسرو زاده، شهردار فردیس، صبح امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی سرای محله پارک بوستان فردیس با بیان اینکه نیازمند هستیم تا مشارکت مردم را در راستای توسعه شهر به همراه داشته باشیم،  گفت: با در نظر گرفتن نظرات و مطالبات مردمی پروژه‌ها و اقدامات مجموعه مدیریت شهری موفق تر خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی 3 سرای محله در نقاط مختلفی از شهر همچون محله پیک، شهرک راه آهن و پارک بوستان فردیس در حال انجام است، عنوان کرد: در صدد هستیم این پروژه‌ها را هرچه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

شهردار فردیس پیشرفت فیزیکی سرای محله پارک بوستان فردیس را حدودا 70 درصد خواند و افزود: درنظر داریم این پروژه را تا پایان سال جاری به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه برای احداث پروژه سرای محله پارک بوستان فردیس اعتباری حدودا 700 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مساحت این پروژه 600 متر در دو طبقه است.

خسرو زاده در بخش دیگری با اشاره به اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد تا پایان سال جاری نسبت به تکمیل و بهره برداری از 18 پروژه عمرانی و خدمات شهری در فردیس اقدام کند، تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها شاهد افزایش سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز در فردیس خواهیم بود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول