اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

التیماتوم فرماندار بستان آباد به شهردار

فرماندار بستان آباد از شهرداری این شهر خواست تا اتمام پروژه آسفالت میدان ولایت و ساماندهی پارک شهدای گمنام، کلیه پروژه های عمرانی سطح شهر را تعطیل کنند.

التیماتوم  فرماندار بستان آباد به شهردار

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان آباد، سیدعلی موسوی حسینی با بیان اینکه مردم  و مسافران از وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های شهر ناراضی هستند گفت: خدمت رسانی به نحو احسن به مردم از وظایف ما مسئولین است و ما مسئولان باید به تقاضای مردم احترام قائل شویم چرا که مردم ولی نعمتان ما هستند.

موسوی تاکید کرد: اگر اختلافی  در مجموعه شهرداری هست باید کنار گذاشته شود و باید خدمت رسانی به مردم از اولویت کاری شهرداری باشد.   

فرماندار بستان آباد با اشاره به اینکه کیفیت معابر شهری یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر زندگی شهروندان می باشد، تاکید کرد؛ از جمله مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهر را از سایر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد.

وی افزود: آسفالت یکدست و مناسب معابر یکی از شاخص های رضایت مندی از عملکرد شهرداری ها و مسئولان ذیربط محسوب می شود.

موسوی گفت:یکدست نبودن و ترک خوردگی های آسفالت در برخی خیابان ها و معابر اصلی شهر بستان آباد موجب نارضایتی شهروندان، رانندگان و مسافران از این شهر شده است.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول