اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شناسایی ۵۹ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در سمنان

رئیس پلیس راهور استان سمنان از شناسایی ۵۹ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در استان سمنان خبر داد که باید برای رفع دغدغه در آنها اقدام شود.

شناسایی ۵۹ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان سمنان اظهار کرد: ۵۹ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در استان سمنان وجود دارد که باید با عزم دستگاه‌های اجرایی مربوط برای رفع دغدغه اقدام شود.

وی تصریح کرد: در ماه‌های گذشته، در نشست شورای ترافیک استان سمنان مصوب شد که هر شهرستان، سه ‌نقطه حادثه‌خیز دارای اولویت را بازسازی کند که به غیر از یکی از شهرستان‌ها، مابقی در اجرای این مصوبه مشارکت خوبی داشتند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان اضافه کرد: ایمن‌سازی پل‌های عابر پیاده از رویه‌های مثبت برای کاهش سوانح رانندگی و رعایت قوانین از سوی عابران پیاده و رانندگان وسایل نقلیه است.

بزرگی اضافه کرد: ایجاد توقفگاه برای خودروهای سنگین باری و سواری از خواسته‌های شهروندان در استان است که باید دستگاه‌های اجرایی مربوط نسبت به اجرای این طرح مهم اقدام کنند.

وی بیان کرد: بر اساس زمان‌بندی در ماه‌های آینده باید تمام شهرستان‌های استان به توقفگاه‌های خودروهای سنگین مجهز باشند.

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: برخی از شهرستان‌های استان فاقد دوربین‌های ثبت پلاک هستند یا این دوربین‌ها داری نواقص است که باید برای رفع این چالش این با توجه به افزایش ترددها اقدام شود.

بزرگی افزود: توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم از دلایل تصادف درون‌شهری در استان است.

انتهای پیام/2568/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول