اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

قول نماینده بندرماهشهر برای رفع مشکلات آب و برق منطقه

نماینده مردم بندرماهشهر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتری خود از برگزاری نشست نمایندگان استان با وزیر نیرو و هیات همراه برای بررسی مشکلات آب و برق استان و جدیت در رفع آنها خبر داد.

قول نماینده بندرماهشهر برای رفع مشکلات آب و برق منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حبیب آقاجری نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در صفحه توئیتری خود با اشاره به نشست روز دوشنبه جمعی از نمایندگان استان با وزیر نیرو، معاونین استاندار، مدیران کل آب و برق و آبفا اظهار کرد: در این نشست بخشی از مشکلات استان در حوزه آب و فاضلاب مطرح و جهت رفع آن‌ها مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: فعال نمودن طرح انتقال آب شرب از سد کوثر با تخصیص بودجه، رسیدگی به مشکلات آب شهری حوزه انتخابیه و رفع قطعی مکرر آب، تخصیص آب کشاورزی به منظور کشت شلتوک در جایزان و جراحی و همچنین اجرایی نمودن طرح‌های فاضلاب شهرهای حوزه انتخابیه از جمله این موارد بودند.

آقاجری در ادامه با ابراز امیدواری از رفع این مشکلات افزود: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و جلوگیری از انتقال آب رودخانه‌های خوزستان به خارج از استان از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود که تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نماینده مردم بندرماهشهر، هندیجان، امیدیه و بندرامام خمینی (ره) درمجلس شورای اسلامی روز جمعه گذشته نیز در بازدید از تاسیسات آبفا بندرماهشهر و به دنبال بحران آب شرب این شهر درجمع خبرنگاران بیان کرد: در سال ۹۳ و ۹۴ به منظور بهبود کمی و کیفی آب شرب بندرماهشهر سه بخش فیلتراسیون، کلرزنی مکانیزه و تلمبه خانه ایجاد شد.

وی افزود: حال با گذشت 5 سال از آماده‌ شدن این تأسیسات و اضافه شدن دو منطقه جدید به بندرماهشهر نه تنها فکری به حال ارتقاء تأسیسات آبفا بندرماهشهر نشده بلکه به علت عدم نصب سوئیچ الکترویکی و مقداری کابل و لوله ورودی این بخش‌ها، به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

نماینده یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اضافه شدن این تأسیسات ظرفیت تصفیه آب شرب بندرماهشهر بشدت افزایش خواهد یافت و امید است با راه‌اندازی این تلمبه خانه، آب شرب پایداری به دست شهروندان برسد.

وی خاطرنشان کرد: بصورت جد پیگیر تکمیل این مجموعه خواهم شد که در کوتاه‌ترین زمان ممکنه به تأسیسات آب شرب بندرماهشهر اضافه شوند و شهروندان بندرماهشهری از این وضعیت بحرانی خارج شوند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول