اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پیگیری دیدار با وزیر بهداشت/ همکاری مردم مهم‌ترین مسأله در مهار کروناست

نماینده مردم شرق هرمزگان گفت: به‌دنبال نامه مجمع نمایندگان به رئیس جمهور، پیگیر دیدار با وزیر بهداشت برای پیگیری کمبودهای درمانی در هرمزگان هستیم.

پیگیری دیدار با وزیر بهداشت/ همکاری مردم مهم‌ترین مسأله در مهار کروناست

حسین رئیسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: به‌دنبال نامه مجمع نمایندگان استان هرمزگان به رئیس جمهور برای پیگیری مشکلات بخش بهداشت و درمان استان بدنبال دیدار با وزیر بهداشت هستیم تا جمع‌بندی مسائل و مشکلات استان را با وی داشته باشیم و از سوی دیگر مطالبه مردم در اختصاص تجهیزات و امکانات هرچه بیشتر به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هرمزگان را داشته باشیم.

وی افزود: شرایط در استان هرمزگان بحرانی است و مهم‌ترین راهکار برای مهار این وضعیت بنابه گفته متخصصان امر، همراهی و همکاری ویژه مردم است تا زنجیره انتقال این بیماری قطع شود.

نماینده مردم شرق هرمزگان از مردم خواست تا طی چند هفته آینده حتما از برگزاری تجمعات به هر شکل و عنوانی خودداری کنند و اجازه ندهند که افزایش شمار مبتلایان منجر به افزایش فشار بر ساختار بهداشت و درمان استان شود چرا که امکانات محدود و ظرفیت‌ها پرشده است و جز با اراده مردم نمی‌توان در برابر این بیماری ایستاد.

پیگیر پیوستن به کمیسیون کشاورزی مجلس هستم

رئیسی درباره کمیسیون موردنظرش برای فعالیت در مجلس یازدهم نیز گفت: شرق استان هرمزگان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی و باغداری کشور بخصوص در خارج از فصل است و لذا از همان ابتدای آغاز بکار مجلس پیگیر عضویت در کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس بودم تا بتوانیم از ظرفیت این کمیسیون در راستای حل مشکلات این بخش در استان و بخصوص تسهیل و توسعه کشاورزی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: بزودی تکلیف این کمیسیون در مجلس شورای اسلامی روشن خواهد شد و اعضای آن اولین جلسه رسمی خود را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول