اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۲۶ خرداد ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، رحمت‌الله قیصوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان ایلام، گفت: ۱۲ طرح شاخص صنعتی، کشاورزی و عمرانی در سال جهش تولید برای تکمیل و بهره‌ برداری تعیین شده است.

وی افزود: این طرح‌ها با اشتغال‌زایی ۱۲ هزار و ۷۰۳ نفر در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی برای تکمیل و بهره‌ برداری تعیین و به دستگاه‌های ذی‌ربط اعلام شده است.

طرح شناسایی رانندگان پرخطر، شتاب بیشتری می‌گیرد

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، گفت: براساس ماده ۷ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در ۲ ماهه اول امسال ۳۱ راننده متخلف که نمرات منفی گواهینامه آن‌ها به حد نصاب ۳۰ رسیده بود توسط پلیس شناسایی و گواهینامه رانندگی آنان ضبط و مدت ۳ ماه از رانندگی محروم شدند.

وی افزود: رانندگانی که برای اولین بار مقدار نمره منفی موجود در گواهینامه آنان به عدد ۳۰ رسیده است در صورت ابلاغ پلیس راهور موظفند حداکثر یک ماه پس از دریافت ابلاغ، گواهینامه خود را تسلیم پلیس راهور کنند و درصورت عدم تسلیم مدت محرومیت و مجازات‌ها به میزان دو برابر افزایش خواهد یافت.

دبیرخانه شورای سالمندان بهزیستی ایلام رتبه نخست کشور را کسب کرد

فرخ‌لقا جمشیدزاده معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی ایلام، گفت: دبیرخانه شورای سالمندان این استان در سطح کشور رتبه نخست را کسب کرد.

وی افزود: بر اساس شاخص‌های نظام نامه نظارتی شش ماهه دوم سال 98 دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور، استان ایلام با امتیاز 99.5 موفق به کسب رتبه نخست کشور شده است.

دستگیری سارق حرفه‌ای مدرسه در شهرستان دهلران 

سرهنگ منوچهر مکی فرمانده انتظامی شهرستان دهلران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مدرسه، ماموران پاسگاه انتظامی عین‌خوش شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پاسگاه عین‌خوش پس از انجام اقدامات عملی و پلیسی در یک عملیاتی غافلگیرانه 1 نفر سارقان را شناسایی و دستگیر شد.

انجام ۱۵۰ بازرسی از باشگاه‌های ورزشی ایلام

علی‌اشرف رحیمی دبیر هیات پزشکی ورزشی ایلام، گفت: با توجه به از سرگیری فعالیت برخی رشته‌های ورزشی ۱۵۰ بازرسی از باشگاه‌های ورزشی خصوصی و دولتی در سطح استان در ۲ بخش زنان و مردان انجام شده است.

وی افزود: برای جلوگیری از انتشار کرونا در سطح باشگاه‌ها و همچنین به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن ۱۱ ناظر در ۲ بخش زنان و مردان انتخاب شده است و به صورت مستمر بر این اماکن نظارت دارند.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول