اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

درمان سرطان پروستات با رادیوداروی پیشرفته برای اولین بار

اولین مورد درمان بیماران مبتلا به سرطان پروستات و نورواندوکرین با رادیوداروی پیشرفته جدید لوتشیوم، پنج‌شنبه ۲۲ خردادماه، در بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان سیدالشهداء(ع) با موفقیت انجام پذیرفت.

درمان سرطان پروستات با رادیوداروی پیشرفته برای اولین بار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اولین مورد درمان بیماران مبتلا به سرطان پروستات و نورواندوکرین با رادیوداروی پیشرفته جدید لوتشیوم، پنج‌شنبه ۲۲ خردادماه، در بخش پزشکی هسته‌ای بیمارستان سیدالشهداء(ع) با موفقیت انجام پذیرفت.

لوتشیوم تراپی یکی از جدیدترین روش های درمان برای سرطان نورواندوکرین و کنسر پروستات  است که از رادیوداروی لوتشیوم به عنوان درمان تکمیلی در کنار درمان‌های دیگر استفاده می‌شود.

این نوع درمان در حال حاضر در سراسر دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و در این درمان دارو در سلول‌های سرطانی تجمع و آن‌ها را تحت تابش قرار می‌دهد تا نابود شوند و بیشتر برای بیمارانی مفید است که درمان خود را به شکل جراحی، رادیوتراپی و هورمون تراپی انجام داده‌اند؛ اما پاسخ به درمان دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/63086/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول